[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Fostul CEO al Payu Romania a lansat Simphopay, companie care isi propune sa transforme POS-urile in instrumente inteligente de marketing

11 noiembrie 2015

O parte foarte importanta in procesul de  vanzare si experienta a clientilor este sistemul de plati. In Romania, „infrastructura de plati disponibila pentru un comerciant a ajuns la punctul in care trebuie modernizata si conectata la nevoile actuale ale comerciantului”, se arata pe blogul companiei SymphoPay.

„Este absurd ca un comerciant sa utilizeze 3, 5 sau chiar 10 POS-uri la casa de marcat pentru a putea oferi metodele de plata cerute de clientii sai. Este absurd ca un comerciant sa nu poata integra flota de POS-uri cu casele de marcat si sistemele tip CRM ale companiei. Si aici intervine SymphoPay!”, a declarat Daniel Nicolescu, Managing Partner & Co-Founder al SymphoPay.


SymphoPay este o solutie destinata comerciantilor care doresc sa integreze serviciile de plata ale bancilor partenere într-un terminal de plata unic (POS fix sau mobil) si care, spre deosebire de alte solutii existente, este conectat la o platforma centrala ce permite integrarea campaniilor de marketing si fidelizare. Platforma ofera comerciantului control in timp real prin intermediul Panoului de Administrare.

„Pentru un comerciant, integrarea solutiei SymphoPay este extrem de simpla si rapida: in cadrul platformei se definesc contractele existente de acceptare a platilor cu bancile partenere (n.r. ale comerciantului) precum si regulile de rutare a cardurilor catre bancile corespondente. Ulterior, administrarea solutiei se face online in contul dedicat comerciantului. Aici se vor seta campaniile de marketing si se vor putea urmari rezultatele in timp real. Cu alte cuvinte, incepe orchestrarea platilor.”, a mai precizat Nicolescu.

Viziunea companiei este sa valorifice ecosistemul comerciantilor prin transformarea POS-urilor din simple cititoare de carduri in instrumente inteligente de marketing. In acest sens, platforma SymphoPay pune la dispozitia comerciantilor POS-uri inteligente, capabile sa se conecteze la bancile partenere ale comerciantului si, mai important, sa fie coordonate in timp real.

Compania a fost fondata in iulie 2015 de catre o echipa cu peste 15 ani de experienta in platforme de plati si integrare de POS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?