Foodpanda testează in acest week-end potentialul livrarilor pe timpul noptii, in Bucuresti

18 august 2016

foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, testează potențialul livrărilor în timpul nopții, printr-o campanie demarată în Capitală, la finele acestei săptămâni. Astfel, bucureștenii pot comanda preparatele culinare preferate, inclusiv în a doua parte a nopții, de la unele restaurante listate pe platformă.

Doar finele acestei săptămâni, programul de livrări va fi extins în București cu cinci ore, până la 18 ore pe zi. Astfel, gurmanzii pot comanda online mâncare în zilele de joi, vineri și sâmbătă, de la ora 10.00, până la ora 4.00 dimineața, în ziua următoare.

”În Capitală, numărul restaurantelor care asigură livrare după ora 23.00 este extrem de limitat. Tocmai din acest motiv, am decis să testăm potențialul livrărilor pe timpul nopții, întâmpinându-i pe bucureșteni cu o campanie ideală pentru gurmanzii care vor să aibă parte de nopți albe cu prietenii, fără grija gătitului la ore înaintate”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Potrivit acestuia, campania a fost inițiată în Capitală, orașul cu cea mai mare arie de acoperire pentru foodpanda România, pentru a se stabili dacă extinderea programului de livrare în timpul nopții este fezabilă în orașele mari, dar și pentru a se observa evoluția bonului mediu de comandă după miezul nopții.

În campanie sunt înscrise restaurantele listate pe platformă care au bucătăria deschisă și după miezul nopții.

Restaurantele care vor asigura livrări până la ora 4.00 dimineața, pe toată perioada derulării campaniei, sunt Nargila, Dristor Doner din zona Budapesta, Divan de la Piața Romană, Mr. Purceluș, Presto Pizza şi Famous Pizza.

foodpanda România colaborează în prezent cu peste 200 de restaurante de top din București, care prepară mâncare pentru toate gusturile, de la burgeri, pizza și fast food, la fine dining, mâncare românească, italiană, asiatică sau raw vegan. In tara compania lucreaza cu peste 300 de restaurante din Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?