foodpanda, cea mai mare platformă de food delivery din România, anunță că în 2020 și-a extins operațiunile în 19 noi orașe, iar până la finalul anului compania are în plan extinderea în alte două localități: Tulcea și Giurgiu. În prezent, serviciile companiei sunt disponibile în 36 de orașe. Pentru 2021, foodpanda își propune să fie prezentă în peste 60 de orașe din România.
Printre orașele nou intrate în 2020 în portofoliul foodpanda se numără: Arad, Satu Mare, Suceava, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia, Botoșani, Deva, Drobeta Turnu Severin, Buzău, Târgu Jiu, Bistrița, Mioveni, Sebeș, Roman, Zalău și Slatina.
În ultimele 6 luni, pe fondul pandemiei și a extinderii accelerate pe plan local, numărul comenzilor pe platformă a crescut cu peste 100%.
Din datele foodpanda, numărul partenerilor listați în platformă a crescut cu 200% în ultimul an, de la un număr de 2000 de restaurante la finalul anului 2019 la 6000 de restaurante și magazine în prezent.
Totodată, în 2020, foodpanda și-a mărit flota cu peste 3000 de noi livratori la nivel național, asigurând astfel infrastructura necesară pentru asigurarea cererii ridicate din această perioadă.
„De la debutul pandemiei, am observat că utilizatorii noștri sunt mult mai atenți cu timpul lor, astfel că am văzut o oportunitate foarte mare de a livra mai mult decât mâncare și am pus bazele unei infrastructuri la nivel național care ne permite să facem acest lucru. În continuare, suntem de părere că tendința de a comanda online se va menține și vedem foarte mult potențial și în orașele mai mici, unde există un apetit foarte mare pentru serviciile noastre. De aceea, ne propunem ca, până la finalul anului 2021, românii din peste 60 de orașe din țară să se bucure de experiența de a comanda prin foodpanda”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: