foodpanda Romania va livra produse din hipermarketurile Auchan, direct la domiciliul clientilor

7 ianuarie 2021

În primă etapă, serviciul va fi disponibil în Brașov și Iași, urmând să fie extins la nivel național în primul trimestru din 2021.

Odată cu acest parteneriat, utilizatorii foodpanda vor putea comanda din secțiunea Shops / Magazine a platformei, având la dispoziție peste 4000 de produse comercializate de Auchan Retail România.


Produsele disponibile în aplicație fac parte dintr-o selecție larga de categorii, printre care se numără: lactate, mezeluri, carne, pește, băcănie, băuturi, fructe și legume, brutărie, cofetărie, produse destinate îngrijirii personale, pentru animalele de companie, pentru timp liber, casă și curățenie, pentru grădină și exterior, jucării, dar și electrocasnice, produse hi-tech, multimedia sau din segmentul auto.

Pentru început, serviciul de livrare a produselor din magazinele Auchan prin foodpanda va fi disponibil pentru cele două hipermarketuri din Brașov: Auchan Coresi și Auchan Brașov Vest, precum și pentru Auchan Iași. Potrivit reprezentanților foodpanda, în prima parte a anului 2021 serviciul va fi extins la nivel național, în toate orașele din țară în care operează cele două companii.

„Prin acest parteneriat oferim clienților noștri o nouă soluție de a-și face cumpărăturile în deplină siguranță și într-un timp foarte scurt. Venim în întâmpinarea utilizatorilor foodpanda din Brașov și Iași cu o gamă diversificată de produse atât alimentare, cât și nealimentare. Ne propunem ca acest serviciu să devină disponibil în următoarele luni și în celelalte județe din țară în care suntem prezenți”, a declarat Laurențiu Furtună, Director e-commerce și digital Auchan Retail România.

Continuăm extinderea parteneriatelor cu retaileri de top din România pentru a le oferi utilizatorilor noștri o experiență completă de cumpărături și produse din categorii variate, fără să fie nevoiți să facă deplasări pentru ele, mai ales în această perioadă dificilă. Parteneriatul cu Auchan Retail România este unul important pentru noi în demersul de consolidare a poziției foodpanda în zona de retail. În luna ianuarie, utilizatorii foodpanda din aceste două orașe vor beneficia de livrare gratuită la orice comandă din hipermarketurile Auchan, pentru a-i încuraja să folosească această modalitate de cumpărături rapidă, sigură și la îndemâna oricui”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Flota de livratori foodpanda va livra produsele solicitate în maximum 60 de minute de la momentul plasării comenzii în aplicație, iar valoarea minimă a unei comenzi este de 50 lei. Intervalul orar în care se pot efectua comenzi va fi similar programului de funcționare al hipermarketurilor Auchan, între orele 10:00 și 21:00. 

###

Gama de servicii aferente magazinului auchan.ro include în prezent 3 opțiuni de punere la dispoziție a comenzilor online: serviciul gratuit Click & Collect, disponibil în toate hipermarketurile Auchan, livrarea la domiciliu la nivel național, precum și serviciul gratuit Auchan Drive, disponibil din noiembrie 2020 în 31 de hipermarketuri din rețeaua retailerului. Prin intermediul acestuia, clienții pot plasa comenzile prin aplicația sau magazinul online auchan.ro, acestea fiind pregătite pentru ridicare în maximum doua ore și aduse la mașină, în zonele special marcate din parcarea hipermarketului selectat, în 3 minute de la sosirea clientului.

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 6000 de comercianți (restaurante și retaileri) din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Sebeș, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia, Drobeta-Turnu Severin, Mioveni, Roman, Târgu Jiu, Deva, Bistrița, Botoșani, Suceava, Roman, Zalău, Slatina, Giurgiu și Tulcea.

Începând din acest an, foodpanda și-a extins serviciile în zona comerțului rapid și acoperă o gamă diversificată în afara livrării de mâncare, integrând în secțiunea Shops din platformă mii de produse disponibile pentru livrare imediată de la zeci de parteneri din retailul alimentar și non-alimentar.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?