Foodpanda.ro: Vremea rece si promotiile au majorat cu 120% numarul comenzilor online in T1 2016/T1 2015

22 aprilie 2016

Numarul de comenzi online realizate pe platforma Foodpanda.ro a crescut cu 120% in primul trimestru al acestui an, fata de primele trei luni ale anului anterior, crestere sustinuta de promotiile derulate dar si datorita temperaturilor scazute de la inceputul anului. Datele foodpanda Romania arata ca, din perioada analizata, varful de comenzi s-a inregistrat in platforma la sfarsitul lunii ianuarie, cand temperaturile au fost extrem de scazute si i-au tinut pe romani in case.

”Temperaturile scazute din prima parte a anului si campania de reduceri substantiale pe care am demarat-o in prima luna din acest an au generat cresterea ridicata a numarului de comenzi inregistrate in platforma. Evolutia din primul trimestru ne determina sa credem ca trendul de crestere se va mentine pana la finele anului, inclusiv la nivelul bonului mediu, in contextul in care eforturile noastre se concentreaza pe zonele cu spatii de birouri, unde se plaseaza comenzi pentru mai multe persoane”, spune Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.


Potrivit datelor companiei, cei care comanda cel mai des mancare de pe Internet sunt locuitorii Capitalei, urmati de clujeni si timisoreni. Insa, clasamentul se schimba la nivelul bonului mediu. Astfel, cea mai mare comanda medie se inregistreaza in Bucuresti – 60 lei, urmat de Brasov – 55 lei, Cluj – 50 lei, Timisoara – peste 45 lei si, respectiv, Iasi – 44 lei. In ceea ce priveste preferintele culinare, cele mai comandate preparate sunt pizza, mancarea chinezeasca si cea romaneasca.

În ceea ce priveşte preferinţele culinare, preparatele preferate de cei care comandă online sunt pizza, mâncarea chinezească şi cea românească, conform reprezentanţilor companiei.

Foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 500 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu şi Buzau.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?