Numarul de comenzi online realizate pe platforma Foodpanda.ro a crescut cu 120% in primul trimestru al acestui an, fata de primele trei luni ale anului anterior, crestere sustinuta de promotiile derulate dar si datorita temperaturilor scazute de la inceputul anului. Datele foodpanda Romania arata ca, din perioada analizata, varful de comenzi s-a inregistrat in platforma la sfarsitul lunii ianuarie, cand temperaturile au fost extrem de scazute si i-au tinut pe romani in case.
”Temperaturile scazute din prima parte a anului si campania de reduceri substantiale pe care am demarat-o in prima luna din acest an au generat cresterea ridicata a numarului de comenzi inregistrate in platforma. Evolutia din primul trimestru ne determina sa credem ca trendul de crestere se va mentine pana la finele anului, inclusiv la nivelul bonului mediu, in contextul in care eforturile noastre se concentreaza pe zonele cu spatii de birouri, unde se plaseaza comenzi pentru mai multe persoane”, spune Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.
Potrivit datelor companiei, cei care comanda cel mai des mancare de pe Internet sunt locuitorii Capitalei, urmati de clujeni si timisoreni. Insa, clasamentul se schimba la nivelul bonului mediu. Astfel, cea mai mare comanda medie se inregistreaza in Bucuresti – 60 lei, urmat de Brasov – 55 lei, Cluj – 50 lei, Timisoara – peste 45 lei si, respectiv, Iasi – 44 lei. In ceea ce priveste preferintele culinare, cele mai comandate preparate sunt pizza, mancarea chinezeasca si cea romaneasca.
În ceea ce priveşte preferinţele culinare, preparatele preferate de cei care comandă online sunt pizza, mâncarea chinezească şi cea românească, conform reprezentanţilor companiei.
Foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 500 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu şi Buzau.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: