foodpanda.ro: unul din 10 utilizatori plateste cu cardul

9 aprilie 2015

Potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, decizia de a comanda online a consumatorilor este determinata, in primul rand, de usurinta plasarii comenzilor, care elimina nevoia de interactiune directa, prin telefon, cu restaurantul si nu neaparat de simplitatea si rapiditatea platii.

Un alt aspect important ce influenteaza comanda online este gradul ridicat de diversitate a restaurantelor, respectiv a felurilor de mancare listate pe platforma. In prezent, foodpanda.ro numara 400 de restaurante cu bucatarii internationale si traditionale, in 12 orase importante din tara.

De asemenea, posibilitatea de a achita online convinge tot mai multi utilizatori sa devina clienti fideli. In prezent, 1 din 10 utilizatori ai serviciilor foodpanda plateste online, cu cardul, penetrarea acestei metode de plata inregistrand un trend crescator, potrivit reprezentantilor foodpanda.ro.

„Cei care comanda de pe foodpanda apreciaza, in primul rand, simplitatea modului de plasare a comenzii. Nu mai pierd timp cu dictarea meniului la telefon si alte detalii despre adresa de livrare. Odata creat contul pe platforma, toate datele de localizare a clientului sunt salvate, acestuia nu-i mai ramane decat sa aleaga mancarea preferata. Diversitatea mancarii este un alt element decisiv in actul comenzii, dar si posibilitatea de a achita online comanda convinge tot mai multi utilizatori sa devina clienti fideli”, declara Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 400 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galați, Sibiu si Craiova, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?