foodpanda.ro: unul din 10 utilizatori plateste cu cardul

9 aprilie 2015

Potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, decizia de a comanda online a consumatorilor este determinata, in primul rand, de usurinta plasarii comenzilor, care elimina nevoia de interactiune directa, prin telefon, cu restaurantul si nu neaparat de simplitatea si rapiditatea platii.

Un alt aspect important ce influenteaza comanda online este gradul ridicat de diversitate a restaurantelor, respectiv a felurilor de mancare listate pe platforma. In prezent, foodpanda.ro numara 400 de restaurante cu bucatarii internationale si traditionale, in 12 orase importante din tara.

De asemenea, posibilitatea de a achita online convinge tot mai multi utilizatori sa devina clienti fideli. In prezent, 1 din 10 utilizatori ai serviciilor foodpanda plateste online, cu cardul, penetrarea acestei metode de plata inregistrand un trend crescator, potrivit reprezentantilor foodpanda.ro.

„Cei care comanda de pe foodpanda apreciaza, in primul rand, simplitatea modului de plasare a comenzii. Nu mai pierd timp cu dictarea meniului la telefon si alte detalii despre adresa de livrare. Odata creat contul pe platforma, toate datele de localizare a clientului sunt salvate, acestuia nu-i mai ramane decat sa aleaga mancarea preferata. Diversitatea mancarii este un alt element decisiv in actul comenzii, dar si posibilitatea de a achita online comanda convinge tot mai multi utilizatori sa devina clienti fideli”, declara Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 400 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galați, Sibiu si Craiova, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Jan Schildbach – Analyst Deutsche Bank


„Though Libra has met with fierce resistance from central banks and supervisory authorities and might never see the light of day, in many other cases tech firms (both start-ups and established big players) have successfully captured bits and pieces of universal banks’ traditional value chain. This trend may only intensify in the coming years. In this environment, European banks remain squeezed.”

Sondaj
In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash