foodpanda.ro: desi 75% dintre comenzi se fac online, aproape 80% dintre clienti platesc in numerar.

16 iulie 2019

Piata de food ordering evolueaza exponential, comenzile online de mâncare dublandu-se în luna iunie față de începutul anului, potrivit foodpanda.ro. In prezent, platforma colaboreaza cu peste 1.500 de restaurante din 15 orase. Patru dintre ele (Ploiești, Craiova, Târgu Mureș și Baia Mare) au fost adaugate in prima jumatate a acestui an.

În ceea ce privește modalitățile de plată preferate de clienții foodpanda, în prima parte a anului, 77% dintre aceștia au ales să plătească cash, iar restul de 23% au achitat comenzile online. Pe parcursul primelor șase luni ale anului 2019, în medie aprox. 75% dintre comenzi au fost plasate online, în creștere cu 12 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

În primele trei luni ale anului 2019, numărul restaurantelor noi listate pe platformă a crescut în medie cu peste 132%, comparativ cu aceeași perioadă din 2018. În plus, numai în luna iunie, numărul restaurantelor este cu aproape 50% mai mare față de începutul anului.

Potrivit datelor centralizate de companie, pe primul loc în topul orașelor cu cele mai multe comenzi în primul semestru al anului se află Bucureștiul, urmat de Cluj-Napoca și Timișoara. De asemenea, în Cluj-Napoca a fost înregistrată cea mai mare comandă din perioadă menționată, în valoare de 1349,5 Ron, care a inclus 13 meniuri Pizza 2+2 Gratis XL.

foodpanda.ro colaboreaza cu restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș și Baia Mare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?