Utilizatorul constant al platformelor online de mancare comanda cu regularitate, de circa 3-4 ori pe saptamana, atat la pranz, cat si seara, cheltuieste usor peste media comenzii zilnice de 15 euro si se orienteaza spre bucataria internationala, in special cea italiana, chinezeasca si americana, mai ales burgeri, potrivit informațiilor foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania.
Daca in 2014 se inregistra un varf de comenzi important in jurului pranzului, cu jumatate de ora inainte de orele 12:00, incepand cu ultimele luni ale anului trecut si continuand cu primele doua luni ale lui 2015, romanii obișnuiti sa comande online de mancare o fac in egala mssura si seara, arata datele foodpanda Romania.
”Utilizatorul fidel al platfomei de food ordering comanda de cel putin 3-4 ori pe saptamana, ocazional chiar de doua ori pe zi. Ce am observat cu placere in cazul celor care comanda in zilele lucratoare, este ca nu o mai fac neaparat la prânz, de la birou, ci si seara, cand ajung acasa. Astfel, in cazul foodpanda, pranzul nu se mai distinge ca varf de comenzi. Practic, de câteva luni avem doua momente de vârf, egale ca numar de comenzi”, declara Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda Romania.
foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iași, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: