[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

foodpanda: doua treimi dintre clienti plaseaza comenzile de pe mobil – 15% fac plati direct din aplicatie

27 octombrie 2016

Apetitul românilor pentru mâncarea comandată de pe Internet este în creștere, potrivit foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering de pe piața locală. În primele nouă luni ale anului, numărul comenzilor înregistrate de companie a fost cu 94% mai mare față de aceeași perioadă din 2015. Preparatele culinare de pe Internet au fost la mare căutare în special la finele săptămânii, conform datelor raportate de platformă.

Topul consumatorilor fideli comenzilor online de mâncare este condus de bucureșteni, urmați de clujeni și timișoreni. Potrivit foodpanda, aceeași ordine se păstrează și în privința bonului mediu din primele trei trimestre. Astfel, valoarea medie a comenzilor a fost de 63 lei în Capitală a fost de 63 de lei, 53 de lei in Cluj-Napoca si de circa 51 de lei in Timisoara.

Cei mai mulți utilizatori ai platformei, aproximativ două treimi, au folosit aplicația mobilă pentru plasarea comenzilor online de mâncare. În plus, în perioada analizată a crescut substanțial și numărul de plăți direct din aplicație, ponderea acestora ajungând la circa 15% la nivelul întregii țări, conform datelor companiei.

”În primele nouă luni ne-am concentrat pe campanii de marketing cât mai atractive, coroborate cu reducerile consistente oderite de restaurantele partenere. Toate eforturile de până acum s-au reflectat în creșterea substanțială a numărului de comenzi. Cu siguranță trendul se va menține până la finele anului, un factor de creștere fiind și introducerea livrărilor pe timpul nopții din Capitală, care atrage din ce în ce mai mulți consumatori”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Potrivit acestuia, cele mai multe comenzi la nivel național se înregistrează joia, vinerea și sâmbăta, în intervalele orare 12:30 – 13:00, pentru masa de prânz, și, respectiv, 19:30 – 20:00, pentru cină.

În ceea ce privește device-urile folosite în perioada analizată, bucureștenii au comandat preponderent mâncare de pe smartphone-uri și tablete cu sistem iOS. Dispozitivele cu Android au avut o pondere de 48,4%, iar cele cu Windows Phone au însumat 0,6% din comenzile foodpanda. Însă, proporția se schimbă în provincie, unde sistemele Android generează aproximativ 64% dintre comenzi, telefoanele și tabletele cu iOS au o pondere de 35%, iar device-urile cu Windows Phone reprezintă 1%.

Datele centralizate de companie mai arată că, în prezent, valoarea comenzilor de mâncare lansate de pe desktop este cu aproape 5% mai mare decât cea înregistrată în aplicație în Capitală și cu 8% în Timișoara. În schimb, în Cluj – Napoca, bonul este similar, indiferent de sistemul de operare utilizat.

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 500 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău.

Sursa: foodpanda

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?