Una dintre prioritatile principale ale lui Florinel Chis, director executiv al Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO), este atragerea de cat mai multi parteneri in asociatie. “Vrem sa atragem circa 500 de magazine mai mici pana la finalul anului, si acum sunt in discutii cu 40-50 de magazine online cu afaceri de peste 2 mil. de euro. De fapt, cam atatea si sunt cu afaceri atat de mari”, a declarat acesta.
Magazinele online romanesti sunt, din punct de vedere tehnic, similare cu cele din Marea Britanie. “Ce difera insa este modul in care au investit – romanii au pus accent pe pret si mai putin pe servicii adiacente adresate clientilor. Asta s-a dovedit a fi un lucru neproductiv si acum este o provocare sa construiesti, sau reconstruiesti, increderea”, considera Florinel.
Sursa: www.wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: