[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Florile de ziua indragostitilor pot fi comandate de pe … careffour-online.ro

11 februarie 2014

Carrefour-online anunta ca a incheiat un parteneriat cu floridelux.ro care va permite clientilor achizitionarea de buchete si aranjamente florale direct de pe site. Managementul FlorideLux estimeaza ca, in 2015, parteneriatul cu Carrefour ar putea ajunge la 5-10% din business.

Pentru moment, magazinul Carrefour-Online.ro prezinta in oferta sa 53 de varietati de buchete si aranjamente florale care vor fi livrate prin intermediul FlorideLux.ro. Florile pot fi cumparate impreuna cu alte produse de pe site, pe acelasi bon, dar livrarea va fi efectuata de floraria online in intervalul ales.

Se pot efectua comenzi 24 de ore din 24, 7 zile din 7, livrarile efectuandu-se de luni pana sambata in Bucuresti si comunele limitrofe. Livrarea se poate efectua incepand cu a doua zi. In comunicatul de presa se arata ca „datorita optimizarii magazinului online pentru mobil, comenzile se pot face mult mai usor, fiind necesara o simpla conexiune la internet”.

„Parteneriatul dintre Carrefour-Online.ro si FlorideLux.ro vine in intâmpinarea clientilor care se pregatesc de Sfântul Valentin sau care vor sa faca o surpriza frumoasa persoanelor dragi in oricare alta zi din an. De la lansarea oficiala a platformei, in iulie 2013, Carrefour-Online.ro si-a cvadruplat numarul de clienti, ceea ce ne confirma ca romanii apreciaza serviciile oferite de aceasta platforma. Acesta este si motivul pentru care incercam constant sa imbunatatim experienta comertului online si sa marim gama de produse disponibile.” a declarat Radu Butufei, director e-commerce al Carrefour Romania.

Extinderea gamei de produse disponibile pe Carrefour-online se va realiza prin parteneriate cu furnizori specializati pe anumite nişe, precum articole foto, vinuri şi parfumuri, primul pas fiind acordul cu floridelux.ro.

„Este o etapa in care intra carrefour-online.ro, sectiunea market place, respectiv capacitatea noastra de a face parteneriate pe termen lung cu furnizori specializati, pentru a aduce si dezvolta la maxim sortimentul de produse. Credem in potentialul online al Carrefour Romania, in ultimele şase luni am cvadruplat numarul clientilor carrefour-online.ro si astazi am ajuns la limita maxima de capacitate ca livrari la domiciliu „, a declarat pentru Mediafax Vlad Ardeleanu, director formate de crestere si noi directii de dezvoltare al Carrefour România.

„Deschiderea noastra catre retaileri clasici face parte din strategia FlorideLux pe termen lung. Dezvoltarea fara precedent a infrastructurii florariei noastre determina o capacitate de productie foarte mare care ne permite integrarea cu terti ce doresc sa vanda produsele noastre.”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
Dosinescu, estimeaza ca parteneriatul cu Carrefour ar putea ajunge la 5-10% din business anul viitor, potrivit Mediafax.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?