[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Floraria Magnolia estimeaza vanzari in 2016 de 4,7 mil. euro – 30% generate de mediul online

9 decembrie 2016

In bilantul pe 2016, florăria Magnolia anunță o creștere cu 60% a vânzărilor în online. Desi Magnolia a fost prima florarie care a deschis un magazin online de flori inca de acum 15 ani, ponderea vanzarilor online in total vanzari este de numai 30%.

Magnolia are prezență offline în principalele orașe ale României, dar preia comenzi și prin platforma online. Raportul între cele două medii este în favoarea vânzării clasice, în florărie, cu pondere de 70%. Totuși, raportat la anul anterior, compania a observat o creştere de 20% în offline şi de 60% în online. Pe lângă florăriile proprii, un important punct de vânzare în offline îl reprezintă parteneriatul cu stațiile OMV, de unde oricine poate comanda flori Magnolia pentru a fi trimise la orice adresă din țară.

Pentru 2016, Magnolia estimează o cifră de afaceri de 4,7 milioane euro, cu venituri prognozate doar pentru decembrie de aproape 500.000 de euro.

„Comerțul online a permis extinderea afacerii Magnolia chiar și dincolo de hotarele țării. Astfel cu doar câteva click-uri, românii pot trimite flori în întreaga lume, acestea fiind livrate în maximum 24h.”, potrivit comunicatului de presa.

Compania precizeaza ca românii plasează cele mai multe comenzi de livrare pentru Marea Britanie. Urmează Spania, Italia și Germania din Europa. Statele Unite ale Americii este altă destinație preferată, fiind pe locul al doilea în topul mondial. Pe harta mai apar Dubai și Cambodgia, cu un număr considerabil de comenzi.

“Pentru noi, anul 2016 a fost unul al confirmărilor. Prețuim foarte mult relația noastră cu clienții și ne bucurăm că în ultimele luni am reușit să ne extindem în orașe importante ale țării, să le fim cât mai aproape. Astfel, am început în Constanța, în București ne-am extins cu un depozit și cu o reprezentanță offline în centrul comercial ParkLake, iar la începutul anului am inaugurat magazinul din Oradea. Este o reală bucurie să vedem, totodată, impactul pozitiv pe care îl au serviciile noastre pentru livrări internaționale și să știm că fericirea de a dărui o floare nu cunoaște granițe.”, a declarat Gabriel Molnar (foto), fondator Magnolia.

Florăria Magnolia activează pe piața din România din 1997 și online a debutat în 2001. A fost primul magazin online local prin intermediul căruia doritorii au putut achiziționa flori. Până în 2016, florăria a ajuns la câteva performanțe notabile: livrare internațională în maximum 24 de ore, livrare în România în cel mult patru ore de la plasarea comenzii și are la nivel local 13 de reprezentanțe și trei depozite. De asemenea, Magnolia are peste 100 de artiști florali.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?