[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

FlixBus, operator de servicii de transport international cu autocarul, integreaza Google Pay in aplicatia sa de mobil

25 iulie 2018

FlixBus continuă să îmbunătățească opțiunile de achiziționare a biletelor online prin integrarea Google Pay în aplicația sa de mobil. În aprilie 2018, FlixBus a devenit primul furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume care a integrat Google Assistant și a introdus posibilitatea de a achiziționa bilete prin intermediul controlului vocal.

În aceasta vară compania a încorporat, de asemenea, serviciile Google Pay în aplicația FlixBus pentru Android, permițând pasagerilor să utilizeze portofelul digital pentru a achiziționa bilete rapid și sigur. Această opțiune este disponibilă momentan în Belgia, Republica Cehă, Germania, Polonia, Slovacia, Spania, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii.

FlixBus a deschis primul magazine propriu din România

FlixBus are o rețea extinsă la nivel european, cu peste 30.000 de puncte de vânzare. Doar în România, agențiile partenere oferă bilete în 1.400 de puncte de vânzare. O cincime dintre acestea sunt amplasate în Capitală, în timp ce restul se află pe teritoriul întregii țări.

Pe lângă parteneriatele locale, FlixBus a început să deschidă propriile magazine amplasate în locații strategice din Europa Centrală și de Vest pentru a simplifica cumpărarea de bilete pentru pasageri.  Astfel, compania a deschis primul său magazin de bilete în București. Noul punct de vânzare din Autogara Militari este primul din Estul Europei administrat direct de furnizorul de transport pe distanțe lungi, de unde pasagerii pot călători direct în 15 țări europene, printre care Franța, Germania, Italia, Spania sau Bulgaria.

„Ne dorim să facem toată experiența călătoriei cu autocarul pe cât de simplă și de confortabilă posibil, de la planificare până la sosirea la destinației. FlixBus dezvoltă constant soluții de plată, atât în mediul online, cât și în offline pentru a face achiziția biletelor o experiență cât mai simplă. In România, modalitățile tradiționale de plată sunt încă populare, iar noul punct de vânzare este o inițiativă menită să ofere acces rapid la bilete celor care preferă să își achiziționeze călătoriile offline”, a declarat László Arany, managing director regional în cadrul FlixBus.

Soluțiile digitale concentrate pe client s-au aflat în centrul modelului FlixBus încă de la lansarea pe piață a companiei în 2013. Pe lângă parteneriatul cu societăți importante din sectorul tehnologiei precum Google, FlixMobility se bazează pe o echipă proprie de peste 200 de dezvoltatori care lucrează pentru a îmbunătăți constant site-ul companiei, aplicația mobilă și sistemele de tehnologie internă.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?