Flanco, numărul doi pe piaţa electroIT din punct de vedere al cifrei de afaceri, testeaza de anul trecut un nou model de business pe zona online. Este similar cu Marketplace-ul folosit de eMag, cu deosebirea ca pe platforma Flanco vânzătorul rămâne Flanco şi nu partenerul.
„Am început să dezvoltăm în această zonă de anul trecut, dar nu este neapărat un Marketplace. Noi avem posibilitatea ca pe Flanco.ro să vindem produse aflate în stocul partenerilor noştri (de exemplu producători n.red). Modelul este următorul: noi suntem vânzătorii, doar că logistic produsul vine (la client n.red) din altă parte. Astfel, noi avem avantajul cashflow-ului (flux de numerar n.red) pentru că nu luăm produsele în stocul nostru şi deci nu investim în stocuri”, a declarat pentru economica.net Dragoş Sirbu, CEO al Flanco.
Potrivit acestuia, în momentul de faţă retailerul are contracte cu aproximativ şase parteneri care vând pe platforma Flanco în acest mod. „Am început de anul trecut, astfel că cifra nu este foarte mare. Aproximativ 5-6% din vânzările noastre de online sunt pe structura aceasta”, a mai declarat managerul Flanco.
Platforma flanco.ro poate genera vanzari suplimentare in aceasta perioada intrucat intre 20 si 27 martie, sute de produse sunt la vanzare cu reducere de pana la 70%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: