In plus, decizia retailerului de a contina extinderea cu magazine in lumea reala este motivata si de faptul ca, creditul de consum este greu de accesat pentru achizitiile online.
Retailerul electroIT Flanco, al doilea jucător din piaţă după cifra de afaceri, a deschis de la începutul anului 15 magazine şi continuă expansiunea. Compania are deja 115 unităţi, însă Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco, spune că mai este loc de creştere până la 130 cel puţin.
Retailerul a preluat peste 20 dintre spaţiile Domo, compania care a închis reţeaua offline, pentru a rămâne doar online.
„Am preluat ce ne-a interesat, unde avea sens pentru noi să mergem. Am deschis în locul Domo în Băneasa Shopping City, dar am mers şi în oraşe medii precum Baia Mare.“
Dragoş Sîrbu spune că va continua să deschidă magazine şi să meargă şi împotriva curentului într-o perioadă în care cei mai mulţi merg doar pe online. „Circa jumătate din clienţi se uită la serviciile primite şi tot ei ţin cont de consultanţa din magazin. Mai mult, creditul de consum este greu de accesat pentru achiziţii online.“
Din totalul businessului Flanco, 85% reprezintă offline-ul, iar 15% online-ul. Compania şi-a bugetat pentru acest an o creştere de circa 20%, până la peste 900 mil. lei.
Sursa: www.zf.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: