[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Flanco raporteaza vanzari de peste 90 mil. euro in primul semestru. Cumparaturile prin carduri de credit au crescut cu 20% fata de anul trecut.

2 august 2019

Brandul românesc, activ pe piața locală din 1994, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări în valoare de 433 milioane lei, cele mai mari din istoria companiei, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului precedent, în condițiile în care piața de electro-IT a crescut cu 6%.

„Planurile Flanco pentru întregul an 2019 prevedeau o creștere cu 12% a cifrei de afaceri și adăugarea a încă 20 de noi unități la rețeaua națională de magazine.”, potrivit comunicatului.


„Rezultatele primului semestru ne încurajează să intensificăm ritmul deschiderilor de noi magazine. Avem în plan încă 10 locații până la sfârșitul anului, urmând să încheiem 2019 cu 26 de magazine nou deschise”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO-ul Flanco.

În această perioadă, Flanco s-a concentrat pe extinderea prezenței mai cu seamă în orașele medii și mici, precum și pe dezvoltarea omnichannel a întregii structuri de business.

Vânzările pe canalele digitale și în special comenzile plasate de pe dispozitivele mobile și-au continuat tendința ascendentă și au generat o creștere de 30% față de aceeași perioadă a anului 2018.

„Ținem pasul cu evoluția tehnologiei și urmărim să fim parte din viața clienților noștri oriunde și oricând au nevoie de noi. Aceasta a devenit obiectivul principal pentru toate departamentele și proiectele noastre, cu accent pe îmbunătățirea magazinului online flanco.ro și optimizarea versiunii pentru mobile – iar acest lucru este vizibil în creșterile din primul semestru”, spune CEO-ul Flanco.

În ceea ce privește creditarea, aceasta a stagnat, mai degrabă, în primul semestru. Motivele principale au fost disfunctionalitatea interogării bazelor de date ale ANAF, pentru o bună perioadă de timp, dar și modificările legislative survenite la începutul anului (OUG 114 și noile norme ale BNR pentru creditarea persoanelor fizice). În schimb, cumpărăturile prin carduri de credit au crescut cu 20% față de anul trecut.

In prezent, compania detine 1.500 de angajați si o rețea de 149 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 108 orașe ale României.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?