Clienții parcurg un proces mai ușor și mai rapid, câștigând 75% din timp iar costurile cu hârtia și serviciile poștale sunt zero.
ONEY Romania, companie care oferă soluții de creditare, filială a grupului BPCE – Auchan, a digitalizat complet procesul de solicitare a unui card de credit sau a unui împrumut personal cu ajutorul FintechOS.
În prezent, 40% dintre toate contractele de credit și documentele suplimentare pentru primirea unui card de credit sau a unui împrumut personal sunt semnate electronic.
Jean Michel Goncalves, CEO al ONEY Romania, a declarat: „Întreaga experiență de client a fost simplificată, iar rata de acceptare a solicitărilor a crescut în consecință grație tehnologiei adoptate. Prin digitalizarea completă a procesului ne-am asumat și o abordare verde în business, sustenabilă pe termen lung. Aș dori să mulțumesc tuturor echipelor implicate – echipei mele, echipelor FintechOS și partenerilor noștri bancari.”
Parteneriatul dintre ONEY și FintechOS a debutat în 2021 și a început cu reconstrucția platformei digitale a ONEY – interfața este acum interconectată la toate băncile, numărul câmpurilor cu informații solicitate clienților a fost redus la minimum, iar timpul de așteptare a fost redus considerabil.
Nevoia digitalizării procesului de creditare a luat amploare odată cu migrarea comerțului către mediul online, în special în timpul pandemiei. Cererea de tehnologii capabile să răspundă rapid acestui fenomen a crescut în consecință, FintechOS capitalizând pe această oportunitate: în prezent, zeci de mii de interacțiuni electronice se desfășoară zilnic în industria serviciilor financiare cu ajutorul soluțiilor realizate de FintechOS și partenerii săi, în scenarii dintre cele mai variate – de la achiziția unei asigurări de sănătate până la înrolarea unui IMM pentru un credit sau achiziția de bunuri în rate.
Teodor Blidăruș, Co-Fondator și CEO al FintechOS a declarat: „Am început în urmă cu patru ani ca un start-up care oferă tehnologie financiară pentru bănci și asigurări. Business-ul în care navigăm s-a schimbat în tot acest timp, evoluția fiind dinamică, rapidă și spectaculoasă. Nu mai gândim în termeni de bănci sau asigurări, ci vedem serviciile financiare per ansamblu – complete, integrate, centrate pe client. Extinderea către serviciile financiare emergente este un obiectiv-cheie pentru FintechOS.”
FintechOS a anunțat recent venituri de peste 20 de milioane de dolari înregistrate până la finalul primului trimestru al acestui an, principalele motoare de creștere fiind migrarea afacerilor către un nou tip de economie, preponderent digital, dar și consolidarea reputației FintechOS de lider în domeniul tehnologiei financiare în Europa Centrală și de Est.
În prezent, FintechOS este implicată în proiecte de transformare digitală a unor organizații financiare din România, Marea Britanie, Europa Centrală și de Est, Asia de Sud-Est și America de Nord.
Platforma FintechOS combină elemente de business și digitale într-o abordare no-code/low-code, susținută de o arhitectură nativă în cloud, optimizată pentru servicii personalizate bazate pe date.
____________
După cinci ani de la fondarea FintechOS, compania are o rețea globală de 45 de clienți, patru birouri (Londra, Amsterdam, New York și București) și peste 500 de angajați. Printre companiile care lucrează cu FintechOS se numără bănci de top – Banca Transilvania, BCR, BRD-Société Générale, Raiffeisen Bank, Alpha Bank; furnizori de servicii financiare încorporate (embedded finance) – TBI, ONEY și eMag; companii de asigurări: Omniasig, Asirom, Vienna Insurance Group.
Oney este o bancă diferită, unică, născută din comerț. Oney se bazează pe poziționarea inițială și pe expertiza dezvoltată de peste 35 de ani pentru a proiecta soluții inovatoare de plăți și servicii financiare. În calitate de creator al plății split acum 14 ani, Oney este acum liderul pieței în 4 țări europene, cu o ofertă complet digitală și omnicanală, unică pe piață. Alături de cei 900 de parteneri comercianți și de comercianți electronici din aproape 10.000 de puncte de vânzare fizice sau virtuale, compania susține proiectele a peste 8 milioane de clienți din Europa oferindu-le experiențe de cumpărături memorabile în magazin și online. Începând cu 22 octombrie 2019, Oney are doi acționari: BPCE cu 50,1% și Auchan Holding cu 49,9%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: