[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

FintechOS lanseaza Lighthouse, noua generatie a platformei sale dedicate accelerarii transformarii digitale. „Organizatiile pot dezvolta noi linii de produse digitale in doar cateva saptamani, fara a depinde de IT.”

20 noiembrie 2020

Abordarea low-code pe care o aduce Lighthouse, prin plasarea datelor în centrul business-ului organizațiilor, „le oferă acestora soluții complete pentru a crea produse și experiențe personalizate utilizatorilor în doar câteva săptămâni”, potrivit companiei.

FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru domeniul financiar-bancar, a lansat astăzi Lighthouse, o platformă integrată care accelerează transformarea digitală a băncilor și companiilor de asigurări.


„Lighthouse include o serie de îmbunătățiri la nivel de produs și de experiență a utilizatorului (UX), ce permit instituțiilor să inoveze, eliminând dependența de echipele tehnice,” se precizeaza in comunicatul de presa.

Transformarea digitală este o prioritate pentru bănci și companiile de asigurări, dar strategiile la care acestea recurg sunt deseori complexe, costă mult și durează.

Lighthouse este o alternativă rapidă, eficientă și gata de implementat, având incorporată expertiza de business și tehnologia de ultimă oră necesare unui proces de transformare digitală sustenabil.

„Cu ajutorul platformei FintechOS, organizațiile pot dezvolta rapid noi linii de produse digitale și prototipuri pentru interacțiunile cu clienții (așa-numitele customer journeys), menținând în același timp un nivel ridicat de securitate și conformitate,” se mai arata in comunicat.

Printre îmbunătățirile aduse de Lighthouse se numără:

Product Factory: Organizațiile au nevoie să digitalizeze noi linii de produse și să își extindă oferta folosind multitudinea de date pe care le au la îndemână. Product Factory rezolvă această nevoie, oferind capabilitățile necesare pentru a configura și personaliza produsele în funcție de cerințele clienților, într-un timp scurt.

„Fără a fi nevoite să programeze, echipele din bănci și companiile de asigurări pot actualiza permanent produsele, pot adăuga descrieri noi, elemente vizuale, condiții de eligibilitate etc., folosind Formula Engine,” potrivit FintechOS.

Enhanced Journey Designer: De la crearea de hărți detaliate – care prezintă întreaga călătorie a clienților – , până la adăugarea automatizării procesului de înrolare a acestora în sistem, Enhanced Journey Designer le permite echipelor comerciale să conceapă customer journeys „fără a depinde de IT”.

Pre-Built UI Templates: Acceleratoarele UX din Lighthouse le permit echipelor comerciale să realizeze prototipuri mai rapid folosind șabloane predefinite. Crearea și testarea unor versiuni de test funcționale, îmbunătățirea acestora cu ajutorul datelor și adăugarea unor interfețe de utilizare personalizate se realizează acum mult mai ușor.

Hybrid Data Models & Ecosystem Connectors: Infrastructura fără granițe a Lighthouse le facilitează organizațiilor utilizarea și expunerea oricărui tip de date (din surse locale, preluate sau din surse externe) prin intermediul API-urilor, utilizând abordarea low-code pentru a îmbunătăți experiența digitală a clienților.

Enhanced Data Security: Lighthouse duce securitatea la un nou nivel, permițând anonimizarea datelor și marcarea informațiilor sensibile, sprijinind astfel organizațiile să respecte normele GDPR.

Digitalizarea presupune un proces de transformare de anvergură, greoi și costisitor. Cu toate acestea, companiile trebuie să extragă cât mai multă valoare din infrastructura existentă și din bazele de date cu care operează, pentru a gândi și acționa ambițios, pe termen lung. Iar acest lucru îl pot face începând de undeva, cu pași mici – dar scalând rapid”, a declarat Teodor Blidăruș, cofondator și CEO la FintechOS.

Echipele comerciale ar trebui să fie apte pentru această transformare digitală, făcând schimbări pas cu pas, fără să implice investiții masive, însă care pot produce un impact sistemic. Am dezvoltat Lighthouse pentru a le oferi clienților noștri și angajaților lor experiențe, servicii și instrumente mai bune, cu ajutorul noilor tehnologii, astfel încât o reală schimbare să fie posibilă”.

Lighthouse a fost lansat în cadrul FinVision (17-19 noiembrie), un eveniment virtual dedicat inovației în domeniul financiar, organizat de FintechOS. Evenimentul a reunit peste 60 de speakeri – majoritatea lideri și practicieni cu reputație din domeniul bancar și al asigurărilor din întreaga lume –, și a atras peste 1000 de profesioniști din industrie.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?