[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Fintech local se asociaza cu un lider global pe solutii de business in cloud pentru a introduce asistenti virtuali inteligenti in WhatsApp

29 ianuarie 2020

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu Vonage, liderul global de soluţii de business în cloud specializat în soluţii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video sau voce.

„Prin acest parteneriat, chatboţii Druid vor fi capabili să preia comenzi şi să răspundă prin WhatsApp”, cel mai utilizat canal de comunicare din lume, potrivit comunicatului.
 
Parteneriatul între DRUID şi Vonage (fosta Nexmo, Vonage API Platform) a venit în urma cererii tot mai ridicate din piaţa locală pentru asistenţi virtuali inteligenţi care să comunice prin WhatsApp.

In prezent WhatsApp are peste 1.5 Miliarde de utilizatori în peste 180 de ţări şi este folosit pe scară largă în cadrul comunităţilor de business, datorită securităţii oferite de criptarea end-to-end a mesajelor, simplităţii şi varietăţii de conţinut – documente, foto, video.
 
Vonage oferă soluţii de integrare cu aplicaţii software (APIs) şi soluții de mesagerie, comunicații vocale și video, care permit întreprinderilor îmbunătățirea experienței de interacţiune cu clienții.

Printr-o platformă complet integrată și un ecosistem de parteneri la nivel global, API-urile Vonage oferă o modalitate simplă și agilă organizaţiilor de orice dimensiune de a se integra cu soluția de afaceri WhatsApp.

„Astfel, asistenții virtuali DRUID pot oferi oricărui angajat, client, furnizor sau partener de afaceri acces la informații critice, printr-un canal de comunicare familiar si prietenos.
 
Prin integrarea cu WhatsApp Business API, un chatbot DRUID va permite oricărui angajat, client, partener sau furnizor să discute şi să schimbe informaţii cu sistemele interne dintr-o organizaţie (ERP, CRM, BI) prin intermediul WhatsApp-ului.”, precizeaza compania.

Utilizatorii vor putea aduce într-un mediu de comunicare comun şi familiar răspunsuri la cele mai complexe întrebări de business, prin tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition).
 
„Acest parteneriat combină puterea platformei de comunicaţii API Vonage cu expertiza platformei de dezvoltare şi antrenare de asistenţi virtuali inteligenţi DRUID pentru a ajuta organizaţiile mari să-şi îmbunătăţească prin digitalizare experienţa consumatorilor şi performanţele financiare.” declară Mark Summerson, Global VP API Partners, Vonage.
 
„Parteneriatul cu Vonage reprezintă un pas major în strategia noastră de poziţionare Druid ca un hub conversaţional modern. Adăugarea WhatsApp-ului, cu toate avantajele de securitate, localizare sau rată superioară de livrare a mesajelor, va aduce un plus de valoare tuturor organizaţiilor Enterprise care pun accent pe inovaţie, hiper-personalizare, simplitate şi confort prin tehnologie” declară Daniel Bălăceanu, Product Management Director Druid.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?