[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Financial Health este următoarea funcționalitate care va fi integrată în George. Scopul este „de a facilita accesul la educație financiară personalizată”.

3 octombrie 2022

Platforma George are în prezent peste 8,5 milioane de utilizatori în țările din CEE (Austria, Republică Cehă, Slovacia, Ungaria și România), dintre care 1,6 milioane sunt utilizatorii din România.

„Aproximativ 10% dintre utilizatorii George sunt „power users”, cei care folosesc toate instrumentele platformei și fac analize complexe ale veniturilor, cheltuielilor și investițiilor lor. Scopul nostru nu este să-i convingem și pe ceilalți 90% să facă la fel, ci ne dorim ca George să fie atât de ușor de utilizat încât aceste analize să devină parte din experiența lor obișnuită.” a declarat Maurizio Poletto, Chief Platform Officer Erste Group. 


In continuare, accentul pe dezvoltarea platformei va fi pus pe automatizare si personalizare.

Platforma George este în continuă evoluție și vrem să o facem cât mai accesibilă, să o automatizăm și să o personalizăm pentru clienți. Automatizarea și personalizarea lui George sunt direcțiile noastre de dezvoltare pentru viitorul apropiat. (…) Vrem ca în George să putem avea în viitor un tablou general, complet și complex, personalizat în funcție de nevoile fiecărui utilizator, cu toate cheltuielile acestuia, pentru a-l ajuta să conștientizeze modul în care își folosește banii.” – a mai precizat Poletto care a mai adaugat ca „strategia noastră pe termen lung pentru George este să ne concentrăm pe educație financiară.”

De altfel, Petruț Lixandru, Șef Departament Canale Digitale de Distribuție, a confirmat acest lucru anuntand că Financial Health este următoarea funcționalitate care va fi integrată în George, iar scopul principal al acesteia este „de a facilita accesul educație financiară personalizată„.

Clienții vor putea avea o perspectivă de ansamblu asupra cheltuielilor lor și își vor putea analiza comportamentul tranzacțional.” – a mai explicat Lixandru.

De la momentul lansarii si pana in prezent, in George au fost adăugate aproape 300 de funcționalități. Acum, prin George se pot accesa 14 produse de daily banking. „Ne dorim ca toate produsele și serviciile disponibile în sucursală să fie prezente și în aplicație. Încheiem parteneriate pentru a putea face în viitor cât mai multe tranzacții direct din George și pentru că funcționalitatea de plăți recurente să fie disponibilă pentru cât mai mulți furnizori.” – a mai declarat Lixandru.

La randul sau, Marian Ignat – Director Executiv Distribuție Retail in BCR – a descris cum se incearca replicarea experientei din sucursala la nivelul aplicatiei, in materie de consultanta.

George merge acum în oglindă cu o platformă de advisory instalată în unități, ce utilizează analiza de date, prin care colegii pot oferi un diagnostic financiar gratuit clienților noștri și pot construi împreună cu aceștia un plan financiar plecând de la obiectivele lor de viață. Avem peste 7.500 de persoane care au trecut prin această platformă. Rezultatele sunt încurajatoare, pentru că 35% dintre aceștia au început să economisească după finalizarea analizei, iar principalul feedback pe care ni l-au dat clienții a fost că și-au dat seama ce era greșit în comportamentul lor financiar.” – a declarat Ignat.

Vorbind despre gradul de adoptie a serviciilor si facilitatilor oferite de platforma George, Ignat a spus ca 73% dintre creditele de nevoi personale sunt acordate pe flux 100% digital, iar peste 98% din conturile de economii și peste 60% din depozite sunt deschise prin George. De asemenea, 75% din totalul cardurilor de credit și 73% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt accesate din platformă.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?