[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Februarie este cea mai buna luna pentru magazinele online de lenjerie intima – Sf. Valentin, Dragobetele, 1 si 8 martie genereaza vanzari cu pana la 80% mai mari

10 februarie 2017

Magazinele online, membre în Asociația Magazinelor Online, și-au suplimentat stocurile de produse pentru Sfântul Valentin, Dragobete, 1 și 8 Martie, sărbători pentru care estimează vânzări cu până la 80% mai mari. Cele mai mari vânzări sunt așteptate în categoria bijuteriilor, cosmeticelor, lenjeriei intime și cadourilor.

”Magazinele membre ARMO au pregătit o gamă variată de cadouri potrivite pentru Sf. Valentin și Dragobete, cât și pentru perioada 1-8 Martie. Comerțul online oferă o modalitate facilă de a accesa o gamă largă de produse din confortul propriei case, precum și prețuri și servicii mai bune. Încurajăm clienții să achiziționeze produse de la magazinele românești cunoscute”, a declarat Florinel Chiș, directorul executiv al ARMO.

Cristina Vasile, fondator al magazinului online de lenjerie intimă Sevensins, estimează o creștere a vânzărilor cu 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.

”În primul trimestru din 2016 am avut vânzări de 350.000 euro, media pe comandă fiind de 180 lei. Am pregătit stocuri consistente pentru cele mai bine vândute, și, în mod special, pentru produsele de culoare roșie, specifice acestei perioade. Din experiența anilor trecuți, luna ianuarie reprezintă reînnoirea stocurilor pentru lunile februarie și martie. Luna februarie este cea mai buna lună din an din punct de vedere al vânzărilor, dar și martie, produsele SevenSins fiind cadouri ideale pentru această perioadă”, a arătat Cristina Vasile.

Totdată, unele dintre magazine anunță campanii personalizate, dar și colecții dedicate.

”Pentru sărbătorile de 1-8 martie, precum și pentru cea de Sf. Valentin vom avea campanii personalizate, active cu cel puțin 10 zile înainte pentru a oferi timp clienților să prospecteze și să comande produsele dorite. Estimăm o creștere cu cel puțin 25% a comenzilor în această perioadă față același interval al anului trecut, ceea ce se traduce într-un volum cu 55% mai mare, datorită faptului că avem un portofoliu de produse compatibile cu specificul sărbătorilor”, spune și Silvia Amariței, general manager Carespot.

Borealy.ro a introdus în oferta de Valentine’s Day noi colecții de bijuterii personalizate cu mesaje de Sf. Valentin și Dragobete, foarte căutate în această perioadă.

”În privința clienților de sex masculin anul acesta ne-am concentrat oferta pe butoni personalizați cu hobby-uri: tenis, golf, echitație, călătorii, auto, motociclism, fotografie și altele”, a declarat Eugen Rășoiu, director general Borealy.ro.

Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.
Sursa: profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?