Cele mai mari vanzari se inregistreaza cu o saptamana inainte de Craciun, iar pentru intreaga luna decembrie FashionUP estimeaza venituri de circa 1 mil. de lei.
In aceasta perioada, cele mai populare categorii de produse pe platforma fashionup.ro sunt ceasurile, rochiile de seara precum si colectiile de geci, pulovere si ghete. Asa cum era de asteptat, femeile sunt mult mai interesate de a cumpara ceva, mai ales haine.
„Romanii cheltuie, in medie, in timpul anotimpului rece, 300 de lei, alegand nu doar produse de sezon, ci profitand de ofertele magazinelor. De asemenea, femeile care-si arata interesul pentru haine, in perioada sarbatorilor de iarna, sunt de doua ori mai numeroase decat barbatii.”, potrivit comunicatului de presa.
In cei sase ani de existenta pe piata din Romania, FashionUP a avut peste 200.000 de clienti la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: