In incercarea de a testa daca Instagram poate fi un canal viabil pentru promovarea produselor, FashionUp a derulat timp de cinci zile o campanie pe aceasta retea sociala, fiind prima companie din Romania care face acest lucru. Rezultatele au depasit asteptarile organizatorilor, rata de conversie fiiind de departe cea mai buna inregistrata de vreun canal de promovare.
“Cand vine vorba de promovare online, traficul este primul indicator al succesului. Pe Instagram, dupa cum a observat FashionUp, acesta este mult mai ieftin decat pe celelalte canale digitale, dar, totodata, este mai relevant. Continutul foto primeaza, pe Instagram acesta fiind intaiul „limbaj”, iar alegerea fotografiei potrivite este esentiala: face diferenta dintre succes si esec. Mai mult, publicul feminin este mai receptiv decat cel masculin. Instagram este insa o aplicatie, iar pentru succesul unei campanii este important ca advertiserul sa tina cont de ceea ce ii pune la dispozitie clientului. in acest caz, un site „mobile friendly”, care functioneaza foarte bine pe orice dispozitiv mobil este crucial.”, potrivit comunicatului de presa.
Va fi insa nevoie si de alte campanii, nu neaparat pe fashion, pentru a confirma valabilitatea Instagram. Este inca prematur sa vorbim de o tendinta. Reprezentantii FashionUp sunt insa convinsi ca Instagram este util in promovarea produselor si actioneaza ca un generator de trafic.
„Sunt placut suprinsa de rezultatele pe care le-am avut dupa cea dintai campanie pe Instagram. Rata de conversie pentru acest canal de promovare a fost, inca din prima zi de campanie, cu 50% mai mare decat pe restul canalelor de promovare. Aşadar, vad in Instagram un generator de trafic pe nisa fashion, acesta fiind locul unde pasionatii domeniului impartasesc poze si impresii despre noile achizitii si de unde se inspira pentru noi tinute“, a declarat Adelina Oprea, Marketing Manager FashionUp.
In campania „50din100 – Shop de pe Insta!”, FashionUp a oferit cate un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le-a permis acestora sa cumpere de 100 de lei, dar sa plateasca doar 50 de lei. Cu aceasta ocazie, FashionUp a anuntat, in premiera pentru piata din Romania, folosirea retelei de Instagram pentru promovarea produselor.
Instagram are peste 400 de milioane de utilizatori la nivel mondial, iar in Romania se apropie de jumatate de milion.
In cei 6 ani de existenta pe piata din Romania, FashionUp a avut peste 200.000 de clienti la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: