Dupa o perioada de testare in care doar anumite branduri, cum ar fi Disney, Electronic Arts sau Taco Bell au avut acces la platforma, de la finalul lunii septembrie companiile din intreaga lume isi pot promova afacerea si produsele pe Instagram. FashionUp.ro anunta, in premiera pentru piata din Romania, folosirea acestei retele pentru promovarea produselor sale.
FashionUp va oferi cate un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le va permite acestora sa cumpere de 100 de lei, dar sa plateasca doar 50 de lei. Campania FashionUp care se deruleaza pe Instagram se numeste „50din100 – Shop de pe Insta! FashionUp, ladies!“ si foloseste drept hashtag-uri: #50din100, #instashop si #fashionup. Prin intermediul acestora, utilizatorii pot urmari campania FashionUp si pot afla codul voucherului oferit zilnic, timp de sase zile, care le poate aduce reduceri substantiale la cumparaturi.
„FashionUP este de trei luni intr-un process de schimbari majore la capitolul pozitionare, identitate vizuala şi strategie de marketing. Una dintre directii este clar zona de social media, iar reteaua sociala Instagram este pe lista de prioritati. Am aşteptat cu nerabdare şi curiozitate startul Instagram Ads, pentru a testa platforma şi eficienta serviciului. Dupa raportul primei campanii vom stabili bugetul pe care il vom aloca pentru acest canal de publicitate nou“, a declarat Adelina Oprea, Marketing Manager FashionUp.
In cei sase ani de existenta pe piata din Romania, FashionUp a avut peste 200.000 de clienti la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse.
Instagram, una dintre cele mai populare retele sociale, a ajuns in luna septembrie la aproximativ 400 de milioane de utilizatori. In Romania, numarul de utilizatori se apropie de jumatate de milion, iar acestia incarca anual milioane de poze si videoclipuri. Din aceasta toamna, Instagram devine un nou canal important pentru publicitatea online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: