Vânzările online de articole de modă – îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, vor înregistra anul acesta o creştere de 25% pe plan local, piaţa de profil urmând să depăşească astfel pragul de 200 de milioane de euro, potrivit reprezentanţilor Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România.
„Anul asta preconizăm o creştere de 25% pentru vânzările online de fashion, ceea ce va însemna că piaţa de profil va ajunge per total la circa 215 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Răzvan Predica, advisor în boardul Fashion Days şi director financiar în cadrului grupului eMag, care a cumpărat anul trecut retailerul online de modă.
În 2015, piaţa locală de fashion online s-a situat la aproximativ 170 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2014, vânzările articolelor de modă reprezentând circa 10% din totalul comerţului electronic.
„Suntem încă o piaţă care cumpără pe bază de preţ. Decizia de cumpărare se bazează în proporţie de 65% pe preţ, conform studiilor“, a punctat CEO-ul Fashion Days.
Grupul, prezent şi pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut vânzări de peste 130 milioane lei în România, cu 25% mai mult comparativ cu 2014.
Sursa: www.zf.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: