[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Fashion Days: clientii aloca un buget mediu de 150 lei per produs – 66% dintre produse sunt selectate direct din aplicatiile mobile

17 iulie 2017

Românii își doresc articole vestimentare, încălțăminte și accesorii în tendințe de la branduri de top și pentru a căror achiziție sunt dispuși să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei per produs, potrivit unei analize Fashion Days realizate pe baza selecției de produse adăugate de clienți în secțiunea FAVORITE de pe site-ul fashiondays.ro în ultimele șase luni.

În prima jumătate a anului, clienții Fashion Days au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei.

În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienți au fost adăugate în secțiunea FAVORITE direct din aplicațiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă.

Potrivit analizei Fashion Days, preferințele clienților din secțiunea FAVORITE se reflectă în achizițiile pe care aceștia le fac ulterior, atât din punctul de vedere al categoriilor de produse, cât și al selecției de branduri.

„Listele cu produse favorite de pe platformele de shopping online, precum secțiunea disponibilă pe Fashion Days, reprezintă un instrument care ne ajută să identificăm cât mai corect preferințele clienților în materie de fashion, pe baza cărora putem să le oferim cea mai bună selecție de produse, în acord cu dorințele lor și urmând tendințele la care aderă.”, a declarat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

„Pentru că și prețul este un argument important în decizia de achiziție, clienții Fashion Days se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm, crescând numărul de produse pe care le adaugă în secțiunea FAVORITE în apropierea evenimentelor importante de discounturi cu circa 24%, față de o perioadă obișnuită. Astfel, clienții sunt notificați imediat ce produsele pe care și le doresc pot fi cumpărate la prețuri mai mici, sub bugetul estimat inițial”, a mai orecizat Chirila.

Cercetarea Fashion Days reflectă comportamentul de consum din intervalul ianuarie – iunie 2017 și este realizată pe toată baza de clienți activi în această perioadă, indicând preferințele acestora în materie de tendințe, categorii de produse, branduri favorite și prețuri asociate produselor dorite. Fashion Days își propune să analizeze bianual preferințele clienților în țările în care compania este prezentă și evoluția lor în funcție de sezon.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?