Retailerul online de modă Fashion Days, parte a grupului eMag, obţine peste o jumătate din venituri de la aproximativ 20% dintre clienţi, a declarat Robert Berza, CEO al retailerului online, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Undeva la 20% din clientelă generează peste 50-60% din venituri”, a spus şeful retailerului. Cei mai mulţi clienţi ai retailerului sunt din oraşele medii şi mari, peste 40% fiind din Bucureşti. Media zilnică a companiei este de 5-6 mii de comenzi, iar cei mai mulţi clienţi aleg să cumpere online în special duminica. Cumpărătorii sunt mai activi dimineaţa şi seara, iar în unele campanii de vânzări unii dintre ei aleg să achiziţioneze chiar şi la miezul nopţii.
„Azi este o zi care vine după o campanie destul de puternică de patru zile, unde am generat, în România, comenzi de peste un milion de euro, asta în patru zile şi jumătate. Vârfurile acestea sunt influenţate foarte puternic de aplicaţie, avem foarte mult trafic acolo, este un mediu facil de shopping”.
În primele nouă luni din 2017, Fashion Days a înregistrat vânzări de 210 milioane de lei, la nivelul grupului, dintre care 130 de milioane de lei, în România, cu 66% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2016.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: