[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Fashion Days anunta o noua campanie de reduceri „in stil american”

26 noiembrie 2014

Fashion Days, cea mai mare destinatie de fashion online din Europa Centrala si de Est, anunta ca vineri – 29 noiembrie – va desfasura o noua campanie de reduceri cu „un stoc impresionant de reduceri”.
„Pentru a raspunde cererii clientilor pentru produse la preturi reduse, ne bucuram sa anuntam ca seria discounturilor de pana la 90% continua si saptamana aceasta. Vineri, 29 noiembrie, pregatim o campanie de reduceri în stil american: cu un stoc impresionant de produse si noi surprize pentru clientii nostri”, a declarat Markus Okumus, Founder and CEO of Fashion Days Group.

Pe durata primei campanii de Black Friday, desfasurata intre 21 si 23 noiembrie a.c., compania a vandut 200.000 de produse iar valoarea totala a discounturilor a ajuns la 8,4 mil. Euro pentru produsele achizitionate de catre clienti.
Mai mult, „Fashion Days a înregistrat o crestere cu mai mult de 100% fata de anul trecut a numarului de vizitatori pe platforma sa online, ceea ce indica de asemenea interesul din ce în ce mai mare al clientilor pentru Black Friday.”, potrivit comunicatului de presa.

Odata cu lansarea, special pentru aceasta campanie, a noii aplicatii de Android, compania a raportat si o crestere a comenzilor realizate prin canalele de vanzare pe mobile. Noua aplicatie a fost descarcata de 10.000  in doar trei zile, iar ponderea comenzilor efectuate de pe tablete si smartphone-uri, inclusiv prin aplicatiile dedicate pentru iPhone si iPad, a fost de 37%. Astfel, „in comparatie cu procentul inregistrat anul trecut de 21% observam un trend ascendent si consumatori din ce in ce mai deschisi la utilizarea canalelor mobilet, se mai arata in comunicat.

Cele mai populare categorii de produse vandute au fost articolele de imbracaminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de piesele de lenjerie intima, cele sportive si de pantofi. Precum era de asteptat si de aceasta data rezultatele au aratat ca femeile (75%), au fost mult mai active decat barbatii (25%) in procesul cumparaturilor.

„Numarul de produse vandute si dublarea numarului de vizitatori unici prezenti pe site denota atat inclinatia  consumatorilor catre achizitionarea online de articole vestimentare, cat si faptul ca acestia au inceput sa profite cat mai mult de ofertele diversificate de Black Friday”, a mai adaugat Markus Okumus.

Fashion Days, parte a grupului Naspers, este o compania de origine elvetiana prezenta in Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia si Romania. Fashion Days s-a transformat in 2013 dintr-un club privat de shopping care oferea doar campanii de produse in format flash sale cu reduceri de pana la 70%, limitate in timp si in stocuri, „in singura destinatie de shopping deschisa publicului larg din Romania care pune la dispozitia clientilor sai si colectii noi, disponibile in stoc”.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?