Fan Courier, liderul pietei de curierat: comerţul online a ajuns la aproape 50% din veniturile companiei, fata de sub 5% in urma cu 10 ani

21 iulie 2021

Datele Fan Courier la jumătatea anului arată o uşoară creştere faţă de anul trecut, „ceea ce înseamnă un rezultat foarte bun, având în vedere faptul că facem comparaţie între un an normal şi 2020, un an în care am înregistrat volumele mari,“ spun reprezentanţii Fan Courier, liderul pieţei locale de curierat.

Afacerile Fan Courier au trecut în 2020 de 1 miliard lei, după o creştere de 27% faţă de anul anterior, iar pentru anul acesta compania şi-a bugetat o creştere între 10% şi 15%.

„E-commerce-ul este pe un trend ascendent de mulţi ani şi credem că această tendinţă se va menţine chiar dacă ritmul de creştere va fi diferit (…) Dacă în urmă cu 10 ani ponderea e-commerce-ului în business-ul FAN nu depăşea 5%, în prezent comerţul online a ajuns la aproape 50% din veniturile noastre“, au mai precizat pentru ZF reprezentanţii companiei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?