FAN Courier lansează luna aceasta eBOX, optiunea de livrare a produselor comandate online, care permite clientilor să ridice coletele din anumite puncte fixe, pe baza unui PIN, cu acces 24/7.
Noul serviciu, implementat in regim de pilot in Bucuresti, este disponibil in centrele amplasate lângă intrarea in Mall Promenada si statiile Petrom Muncii, Dr. Herescu, Drumul Taberei (Brasov), Brancoveanu, Militari, Fundeni, Ferentari, Virtutii si Straulesti.
Clientul care face cumparaturi online va avea la dispozitie pe website-ul comerciantului partener optiunea de livrare eBOX si poate opta pentru aceasta solutie de livrare, alegand lockerul cu cea mai convenabila amplasare.
Odata lansata comanda online si aleasa optiunea de livrare, expeditiile sunt preluate de reprezentantii FAN Courier si, intr-un termen mediu de 24 de ore sunt depuse de acestia in lockerele eBOX alese de clienti. Imediat ce expeditiile sunt disponibile in automate, destinatarii primesc prin SMS sau email un cod secret de colectare (PIN) dar si alte informatii necesare ridicarii expeditiilor. Clientii introduc pe ecranul tactil al lockerelor, codul PIN primit prin SMS/email plus numele, semneaza electronic pe ecranul tactil si isi ridică expeditia.
Pentru primul an de functionare, serviciul ofera doar optiunea de ”pick-up”, ceea ce inseamna ca destinatarul isi poate ridica expeditia deja achitata si fara ramburs. Ulterior, FAN Courier va introduce optiunea de ”drop off”, permitand clientilor sa si trimita colete sau plicuri.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: