[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

F64 anunta planurile pentru Black Friday 2015: vanzari cu 20% mai mari fata de editia precedenta

12 noiembrie 2015

F64, cel mai mare magazin foto-video din Romania, anunta ca porneste campania de reduceri Black Friday 2015 pe 20 noiembrie, la ora 00:00. Campania se va desfasura atat online, cat si offline timp de trei zile, pana pe 22 noiembrie. Clientii care doresc sa testeze si sa achizitioneze produse la reducere pot vizita magazinul F64 din bulevardul Unirii nr. 45 de vineri pana duminica. In primele doua zile, intervalul orar este 08:00 – 22:00, iar in ultima zi va fi deschis intre 09:00 si 18:00.

De-a lungul celor trei zile de Black Friday, F64 va avea în oferta produse de la Canon, Sony, Nikon, Panasonic, Fuji, Sigma, Tamron sau GoPro, iar cea mai mare reducere va ajunge la 5.000 de lei.

In 2014, F64 a realizat o cifra de vanzari de 13 milioane de lei, iar targetul pentru 2015 este o crestere cu 20%. In anii precedenti, cele mai populare categorii de produse au fost echipamentele foto-video de tip DSLR si mirrorless si obiectivele aferente celor doua sisteme. Campania din urma cu un an a marcat si vanzarea celui mai scump produs listat de magazin: Nikon D4s, cu pretul de 19.998 de lei.

Daca in privinta vanzarilor este o estimare clara, compania nu a putut avansa insa cifre legate de bugetele alocate de romani in acest an sau de evolutia traficului de pe site, insa asteptarile sunt ca se va depasi editia precedenta si la acesti indicatori.

Precizarile din comunicat au fost urmatoarele: „In medie, romanii au cheltuit 200 de euro pentru cumparaturile realizate de Black Friday in 2014, iar anul acesta F64 estimeaza o crestere a acestei sume. De asemenea, la editia precedenta a fost inregistrat un record de trafic: 403.668 de vizite pe site-ul F64.ro de-a lungul weekend-ului prelungit. Pentru 2015, estimarea companiei este ca numarul vizitelor va fi mai mare.”, potrivit comunicatului de presa.

In ceea ce priveste obiceiul de achizitie al clientilor, compania precizeaza ca cei mai multi prefera plata cu cardul si cash in proportie egala: 40%, iar 20% achita comenzile prin ordin de plata.

Nu in ultimul rand, 70% din clienti sunt barbati, iar 55% dintre comenzi sunt inregistrate online. Bucuresti conduce in topul oraselor, cu un total de 50% din comenzi provenind din Capitala.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?