Packeta România administrează, de anul acesta, operațiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia și Bulgaria. Principalele destinații de livrare ale magazinelor online din România sunt Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Italia și Spania.
Extinderea magazinelor online românești în străinătate și dezvoltarea serviciilor de transport dublează volumul livrărilor cross-border în 2022, potrivit estimărilor Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est.
Estimarea ia în calcul creșterea accelerată a comerțului online și evoluția pieței de transport și curierat din 2021, când volumele livrate în România și din România către alte țări s-au dublat.
„Livrările cross-border s-au dublat în 2021, față de 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor acestora în regiunea Balcanilor, în Turcia și Israel. Totodată, volumele de colete s-au dublat, anul trecut, datorită creșterii numărului de noi magazine online internaționale care livrează către clienții din România, dar și ca urmare a numărului tot mai mare de magazine online românești care își extind afacerile online dincolo de granițe”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Printre cele mai populare destinații de livrare pentru magazinele online din România se regăsesc Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Italia și Spania. Magazinele online care aleg să își dezvolte afacerile internațional aleg aceste țări fie din rațiuni de proximitate, fie că acolo se află mari comunități de români.
De cealaltă parte, coletele care intră în România sunt livrate mai ales din Cehia, Slovacia, Polonia, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie, SUA și China semn că, deja, multe dintre magazinele online din aceste țări au pătruns la noi.
„Estimăm pentru acest an creșterea numărului de colaborări cu parteneri care sunt interesați să livreze internațional, dar și să pătrundem pe noi piețe din afara țării pentru a le asigura clienților noștri selleri si magazine online oportunități multiple pentru a-și comercializa produsele”, mai spune Alexandr Jeleascov.
De anul acesta, Packeta România administrează și operațiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia și Bulgaria, lucru care oferă noi oportunități magazinelor online de a-și extinde operațiunile de comerț pe noi piețe de desfacere, beneficiind de expertiza logistică a Packeta.
În prezent, Packeta România oferă livrare în 34 de țări din Europa, cât și in SUA și Emiratele Arabe Unite precum si acces la serviciile a peste 70 de transportatori la nivel internațional.
De asemenea, compania ofera suport și consultanță clienților care doresc să își dezvolte afacerea în afara țării și acces la companii care oferă diferite tipuri de servicii precum, marketplace-uri, servicii de marketing, traduceri, servicii bancare, juridice etc.
__________
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are o rețea extinsa de peste 10.000 de puncte pick-up proprii și peste 3.000 de Z-Box-uri în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.
La nivel internațional, grupul Packeta a încheiat anul trecut cu venituri de 195 de milioane de euro, a transportat peste 73 de milioane de colete, are o rețea extinsă de peste 92.000 de puncte pick-up și peste 32.000 de clienți.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: