BRD Groupe Société Générale și Backbase își extind parteneriatul strategic pentru următorii 5 ani. BRD va folosi platforma Backbase pentru a transforma serviciile și a ajunge la toate segmentele de clienți. Parteneriatul include implementarea unei suite extinse de soluții Backbase, precum Digital Onboarding, Digital Banking, Digital Assist și Digital Engage – Premium. Aceste soluții se adresează atât clienților de retail banking, cât și clienților IMM.
Backbase, liderul categoriei Engagement Banking, anunța extinderea parteneriatului său strategic cu BRD, a treia cea mai mare bancă din România și parte a Grupului Société Générale. „În calitate de partener de inovare pe termen lung al BRD, Backbase va îmbunătăți serviciile bancare digitale și va oferi experiențe excepționale pentru vasta bază de clienți a BRD.” – potrivit comunicatului.
Colaborarea pe termen lung a Backbase cu BRD a fost reafirmată încă din procesul de selecție. Luând în considerare următorii pași în transformarea digitală, BRD a realizat un proiect pilot cu Backbase, care s-a dezvoltat într-o colaborare pentru livrarea de capabilități gata de producție. Parteneriatul atrage deja noi clienți pentru sectorul de retail și IMM-uri al BRD.
„Prin colaborarea noastră extinsă cu Backbase, ne bucurăm să începem un proces de accelerare digitală și îmbunătățire a experiențelor clienților. Așteptăm cu interes să folosim platforma Backbase pentru a oferi experiențe excepționale atât clienților de retail banking, cât și celor IMM și să ne menținem poziția de lideri ai pieței din România”, a declarat Maja Mikic (foto), Director Executiv pentru Transformare Digitală, BRD.
„Ambiția BRD de a accelera digitalizarea și a îmbunătăți experiența clienților se potrivește perfect cu punctele forte ale Backbase”, a declarat Jouk Pleiter (foto), fondatorul și CEO-ul Backbase. „Backbase ajută BRD nu numai să-și mențină excelența, dar și să-și dezvolte capacitățile, oferind experiențe excepționale clienților și propulsându-i ca lideri de industrie în România.”
„Parteneriatul reînnoit între Backbase și BRD are semnificația unui angajament comun de a redefini standardele bancare digitale, a crea oportunități de creștere durabilă în România și dincolo de aceasta și de a oferi o valoare deosebită clienților.” – se mai arata in comunicat.
_____________
Backbase a creat platforma lider în categoria Engagement Banking Platform (EBP), care ajută băncile și uniunile de credit să furnizeze servicii pe întreg ciclul de viață al clientului printr-o singură platformă, alb-negru, înlocuind soluțiile lor punctuale, limitative.
Analiști din industrie precum Forrester, Gartner, Celent, Omdia și IDC apreciază constant statutul de lider în categorie al Backbase. Peste 120 de entități financiare din întreaga lume au adoptat platforma Backbase Engagement Banking – inclusiv DSK Bank, OTP Bank Group, SKB, Hellenic Bank, 365.bank, Basisbank, Société Générale, Raiffeisen, Advanzia, Banco Caja Social, Banco de la Nacion Peru, Bank of the Philippine Islands, Citizens Bank, Greater Bank, HDFC, Judo Bank, KeyBank, National Bank of Bahrain, Standard Bank, Natwest și TPBank.
Backbase este o companie fintech finanțată privat, înființată în 2003 la Amsterdam (sediul global), cu birouri regionale la Atlanta (sediul american), Boise, Cardiff, Dubai, Hyderabad, Kraków, Londra, Mexico City, Milano, New York, Singapore (sediul asiatic), Sydney și Toronto.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: