[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

evoMAG vrea sa-si creasca cifra de afaceri cu 5 mil. Euro investind doar 500.000 Euro

23 ianuarie 2014

Evolutia comertului electronic din ultimii ani ne aduce aminte de boom-ul imobiliar de dinainte de criza. Ritmul anual de crestere al vanzarilor online, constant peste 30%, a ajuns un fel de garantie suficienta si pentru anii urmatori iar antreprenorii incep sa cam fie din nou purtati de val.

“Ne asteptam la un an foarte bun pentru comertul online pentru ca este, in continuare, un domeniu favorabil, iar clientii constientizeaza tot mai mult beneficiile de a face cumparaturi online”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.

Managerul companiei isi exprima increderea ca avansul afacerilor sale va fi superior evolutiei pietei de retail online IT&C si va mentine ritmul de crestere din 2013.

„Am atins la finele anului trecut o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de nivelul vanzarilor din 2012. Ne-am depasit astfel tinta propusa si suntem increzatori ca vom reusi acest lucru si in 2014.”, a declarat Patrascu.

Pentru a atinge obiectivul declarat, o cifra de afaceri de peste 20 mil. Euro, Patrascu a anuntat ca va mari personalul cu 20%, va largi aria de produse, si va achizitiona noi business-uri.

In privinta cresterii numarului de angajati, vor fi vizate, in principal, departamentele care interactioneaza direct cu clientii. Compania si-a propus deschiderea mai multor puncte de prezenta in orasele mari din tara. Primul astfel de magazin este programat sa fie inaugurat pana la jumatatea anului.

Diversificarea portofoliului de produse presupune intrarea pe mai multe nise.
“In prim plan avem bunurile de larg consum, segmentul auto si cel al electrocasnicelor mari. “, a precizat Mihai Patrascu.

In fine, managerul evoMAG si-a exprimat intentia de a cumpara, in acest an, alte magazine online. In principiu, este de interes orice companie, indiferent de domeniul in care activeaza, atata vreme cat indeplineste cumulativ urmatoarele trei conditii: are o baza de clienti stabila, cel putin de trei ani de activitate si venituri anuale de minim 500.000 Euro.

“Vom pune accent pe acapararea de cota de piata, pe cresterea increderii clientilor nostri in produsele si serviciile evoMAG. Pe plan secund trece dorinta de a face profit. Cu toate acestea, am fost intotdeauna o companie profitabila. Aproape tot castigul evoMAG a fost investit in dezvoltarea companiei si in achizitia altor business-uri. Iar aceasta strategie o vom aplica si in 2014.”, a concluzionat Patrascu.

Vizitat zilnic de peste 30.000 de persoane, evoMAG.ro este unul dintre cele mai importante site-uri din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online are in acest moment disponibile la vanzare un numar de peste 120.000 de produse din domeniul IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala si produse destinate nou-nascutilor. Principalii concurenti ai evoMAG.ro sunt eMag.ro, Cel.ro, PCGarage.ro, PCFun.ro, precum si retaileri traditionali precum Altex, Domo sau Flanco. Magazinul este deţinut de firma Evolution Prest Systems, controlata de Mihai Patrascu.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?