In ultima lună, românii au luat în calcul posibilitatea de a găti mai mult acasă, lucru ce s-a reflectat în creșterea vânzărilor de mașini de făcut pâine cu 70% și de aparate multicooker cu 30%, potrivit evoMAG. Compania a înregistrat comenzi în creștere și la roboți de bucătărie, blendere și storcătoare de fructe. Bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziții de astfel de produse a fost de aproximativ 1.000 de lei.
„Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat semnificativ în ultimele 4 săptămâni, aceștia alocând o atenție mult mai mare sănătății și igienei personale.”, potrivit unui comunicat evoMAG.
Începând cu luna februarie, vânzările de purificatoare de aer la evoMAG au crescut cu 50%, ca măsură de combatere a poluării, a alergenilor, cauzați de venirea primăverii și ca o metodă de diminuare a bacteriilor și virusurilor din locuințe.
De asemenea, o categorie aparte către care clienții și-au îndreptat atenția în această perioadă a fost reprezentată de Fitness & wellbeing, produse care permit continuarea activității fizice acasă. Astfel, cele mai vândute echipamente indoor au fost benzile de alergat, stepperele și bicicletele de fitness.
În continuare, la mare căutare au fost și dispozitivele destinate monitorizării activității sportive. Românii au cumpărat în ultimele 4 săptămâni brățări fitness și ceasuri sportive, care pot monitoriza pașii, ritmul cardiac, caloriile consumate etc.
În categoria produselor de îngrijire personală, dispozitivele cele mai căutate au fost termometrele cu detecție rapidă, fie cu raze infraroșii, fie de contact, și tensiometrele.
În medie, bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziții de astfel de produse a fost de aproximativ 1500 lei.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: