[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

evoMAG se va extinde în Grecia, în a doua jumătate a anului. Urmează Germania, Polonia și Franța, în maxim doi ani.

26 iunie 2024

evoMAG a înregistrat în 2023 o dublare a vânzărilor în afara țării, ponderea acestui segment urcând la aproximativ 10% din vânzările totale aferente anului trecut. evoMAG estimează că ritmul de creștere se va menține și anul acesta, compania menționând că va direcționa o parte importantă din investiții către creșterea segmentului internațional, ca parte a strategiei de dezvoltare în afara țării.

În prezent, evoMAG comercializează produse în Ungaria și Germania, atât prin marketplace, cât și pe alte canale de vânzări și vizează extinderea prezenței internaționale în următoarele luni.

Vom intra în a doua jumătate a anului și în Grecia și vom analiza și alte piețe internaționale pentru a le identifica pe cele cu cea mai mare cerere pentru produsele noastre. Am decis să vindem în Grecia, atât direct, cât și prin diverse canale, datorită convenienței logistice. Apropierea geografică și faptul că piața de comerț online este încă nedezvoltată oferă oportunități semnificative pentru expertiza noastră, iar analizele noastre arată că suntem competitivi pe această piață. Mai mult, avem în vedere ca, în următorii 1-2 ani să ne extindem și în Germania, Polonia și Franța prin diferite canale de vânzări”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Reprezentantul companiei a mai precizat ca extinderea internațională vizează atat diversificarea portofoliului de produse disponibile cât și noi parteneriate cu companii de logistică, „pentru a asigura livrări rapide și sigure, dar și elaborarea de politici clare și favorabile de returnare și garanție pentru a câștiga încrederea consumatorilor internaționali”.

Cât privește numărul de produse disponibile la nivel internațional, obiectivul evoMAG de anul acesta vizează o creștere de peste 50%, la aproximativ 30.000 de produse. Creșterea va avea loc gradual, fiind adăugate în fiecare lună produse de interes, din cele mai căutate categorii.

Numai anul acesta, evoMAG a introdus în oferta disponibilă la nivel internațional smartphone-uri și accesorii, laptopuri și tablete, ceasuri inteligente, brățări de fitness, dispozitive pentru case inteligente, electrocasnice mari și mici, mobilier și unelte și echipamente pentru grădină.

Preferințele variază de la piață la piață, însă cele mai comercializate produse de evoMAG în afara țării sunt smartphone-urile, electrocasnicele mici și mari, produsele de îngrijire personală și televizoarele.

____________

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online al companiei (evoMAG.ro) este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Compania a atras, în 2022, o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei. Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG și confirmă parcursul bun al companiei în cei 19 ani de existență în piața de eCommerce din România, validează și sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

Noutăți

Meta’s virtuale decade

Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?