[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

evoMag organizeaza Black Friday si pentru companii: „fac mai multe achizitii si vizeaza produse premium”

8 noiembrie 2017

evoMag anunta ca in perioada 7 – 14 noiembrie, noi produse vor beneficia de reduceri de până la 75%. Pe lângă ofertele destinate segmentului consumer, evoMAG organizează Black Friday şi pentru companii, acestea putând beneficia, pe lângă discounturi semnificative la echipamente electronice, şi de servicii personalizitate şi gratuite.

„Companiile pot achiziţiona laptopuri de la 899 lei sau, în cazul laptopurilor strict dedicate segmentului de business, cu până la 25% reducere, imprimante cu preţuri reduse cu până la 47%, routere wireless mai ieftine cu până la 60%, televizoare cu preţuri care pornesc de la 329 de lei, sau cu preţuri reduse la jumătate, sisteme PC cu preţuri mai mici cu până la 27%, monitoare mai ieftine cu până la 56% sau multifuncţionale cu preţuri mai mici cu până la 35%.”, potrivit comunicatului de presa.

La aceste oferte se adaugă facilităţi precum livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, termen de plată şi limită de credit, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc.

„Am ales să organizăm Black Friday şi pentru companii pentru că am observat un interes crescut din partea acestora în a investi în soluţii tehnologice tot mai complexe. De asemenea, am observat că firmele fac mai multe achiziţii, cu o recurenţă mai mare decât persoanele fizice şi sunt mai fidele brandului. De asemenea, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Magazinul online evoMag comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?