25% din vânzările evoMAG sunt generate de clienții corporate. Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru segmentul de business este de 1.000 de lei.
evoMAG pune la dispoziţia companiilor posibilitatea de a accesa credite exclusiv online, în parteneriat cu TBI Bank, pentru achiziția de produse din site. Compania precizeaza ca „măsura se înscrie în strategia evoMAG de a investi în dezvoltarea de soluții noi pentru clienții business, facilitându-le companiilor accesul la multiple servicii de finanţare”.
„Clienții business beneficiază de oferte dedicate, de consultanţă, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc. În prezent, clienții corporate generează 25% din vânzările evoMAG.”, potrivit comunicatului de presa.
„Avem o cerere tot mai mare din partea IMM-urilor pentru soluţii de finanţare diferite şi adaptate nevoilor lor de flexibilitate, pe care antreprenorii să le poată accesa rapid și, mai ales, de la birou. Creditul exclusiv online, oferit clienților evoMAG prin parteneriatul cu TBI Bank, este destinat companiilor mici şi mijlocii care vor să se dezvolte și chiar să rezolve rapid un deficit temporar de lichidităţi”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
„Procesul de obţinere a creditului durează doar cinci minute şi are loc exclusiv online. Aprobarea se face, de asemenea, online şi într-un timp foarte scurt, fără a fi necesare o vizită la bancă sau deschiderea unui cont curent la TBI Bank.”, se mai precizeaza in comunicat.
Prin accesarea creditului exclusiv online, clienţii evoMAG pot achiziţiona în rate produse cuprinse între 8.000 de lei şi 67.500 de lei. Creditul poate fi contractat pe o perioadă de 6 sau 12 luni, rambursarea acestuia făcându-se în rate lunare egale.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: