evoMAG: numeroasele lansari de noi produse, venite imediat dupa lansarile internationale, urca piata locala de comert electronic cu 15% anul acesta

30 septembrie 2019

România devine o piață de desfacere tot mai importantă pentru marii producători de IT&C, în ultimii doi ani aflându-se în compania țărilor dezvoltate. Astfel că produsele nou lansate ajung pe piața din România mult mai rapid, în tot mai multe cazuri, chiar în primul val de la momentul lansării, potrivit evoMAG.

Principalul factor pentru această stare de fapt este schimbarea comportamentului de consum al românilor, crede managerul evoMAG:

„Românii sunt consumatori de tehnologie. Își doresc și le face plăcere să aibă acces la noutățile din domeniu. Pentru că suntem într-un moment de creștere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că  investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, își comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse și fac lansările în România în același timp cu lansările internaționale, aduc produsele mai rapid în România și în stocuri mai mari”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că acest context va genera pentru anul 2019 o creștere a pieței de eCommerce din România cu aproximativ 15%.

Cel mai recent exemplu privind rapiditatea cu care produsele nou lansate sunt disponibile în România este iPhone11. Anunțat pe 10 septembrie, a intrat imediat în România în sistem de precomandă, atât la operatorii telecom, cât și la retailerii online, iar primele livrări s-au făcut deja, începând cu 27 septembrie.

Mai rapid decât noile modele de iPhone au ajuns în România smartphone-urile lansate de Samsung – Galaxy S10 si Galaxy Note 10, aduse la noi în primul val, aceasta însemnând că România s-a aflat între primele țări din lume în care Samsung a adus noile telefoane.

La fel s-a întâmplat și în cazul smartphone-urilor Huawei P30 si Huawei P30 PRO, care au ajuns în România la o săptămână dupa lansarea internațională.

Telefoanele mobile nu sunt însă singurele dispozitive care ajung rapid în România. În ultima perioadă, producătorii au inclus România între țările cu mare apetit pentru gadget-uri, pe măsură ce a crescut interesul consumatorilor către zona de fitness, de nutriție, de stil de viață sănătoasă.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților.

Vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, evoMAG este o companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?