Noua categorie oferă peste 300 de modele de trotinete electrice, biciclete electrice, hooverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice. evoMAG organizează test drive de trotinete și biciclete electrice pe 21 iulie si 18 august, la showroom-ul din Splaiul Unirii, nr. 257-259
evoMAG își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse: vehicule electrice, și estimează venituri de peste 300.000 de euro până la finalul anului din vânzarea de trotinete electrice, biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice.
„Am lansat noua categorie pe fondul unui apetit tot mai mare pentru achiziții de produse care permit desfășurarea de activități în aer liber. Astfel, am inclus în oferta evoMAG trotinete electrice, biciclete electrice, hooverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice de la peste 40 de producători și suntem în măsură să oferim o gamă variată de astfel de produse, la prețuri accesibile, potrivite nevoilor clienților noștri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Noua categorie, vehicule electrice, cuprinde peste 300 de modele destinate atât copiilor și tinerilor, cât și persoanelor adulte.
Cât privește profilul clienților pentru aceste tipuri de produse, copiii și tineri de până în 20 de ani cumpără cu precădere hoverboard-uri, iar trotinetele și bicicletele electrice sunt achiziționate de tinerii cu vârste cuprinse între 25 și 30 de ani. Per total, cumpărătorii sunt în proporție de peste 80% bărbați, pasionați de mișcare și activități în aer liber.
Referitor la obiceiurile de consum ale clienților acestei categorii, pentru început, aceștia achiziționează produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie relativ nou introdusă pe piața din România.
„Astfel, spre exemplu, clienții achiziționează mai întâi o trotinetă electrică dintr-o categorie de preț mai scăzută pentru că își doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă un astfel de produs, precum ușurință în deplasare și manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuși la investiții mai mari. Ulterior, achiziționează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile și mai ușoare. Același lucru se întâmplă și în cazul bicicletelor electrice sau al hoverboard-urilor.”, se precizeaza in comunicatul de presa.
Test drive de trotinete și biciclete electrice la evoMAG
evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării produselor din noua categorie, fiind singurul magazin online din România care oferă această lucru. Astfel, în perioada de vară, cei interesați pot testa peste 40 de modele de trotinete electrice, biciclete electrice, skateboard-uri electrice, monicicluri electrice și hooverboard-uri.
Următorul test drive va avea loc sâmbătă, 21 iulie, la showroom-ul evoMAG din Splaiul Unirii, nr. 257-259, urmând ca ultimul test drive din această vară să se desfășoare pe 18 august, tot la showroom-ul evoMAG.
În această perioadă, clienții evoMAG pot cumpăra și la reducere produse din noua categorie. Astfel, trotineta electrică Myway Inokim Mini Force, ce are o autonomie 17 – 20 Km și poate atinge o viteză de 20 Km/h, este mai ieftină cu 49%. De asemenea, bicicleta electrică Airwheel R3, costă cu 1.500 de lei mai puțin, iar hoverboard-ul MonkeyBoard Original MK-23 Action Green, poate fi achiziționat la un preț mai mic cu 57%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: