evoMAG aniverseaza 15 ani de activitate cu noi promotii. „Acum 15 ani era tabu să cumperi online, acum este o normalitate. 60% dintre comenzi sunt platite online cu cardul”

11 mai 2020

Pentru a marca 15 ani de activitate, retailerul online desfășoară o campanie aniversară, cu promoții la 50.000 de produse și reduceri ce ajung până la 65%. Reducerile pot fi accesate până pe 17 mai.

evoMAG aniversează 15 ani și crește cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală. „Decizia de extindere a capacității depozitului a fost luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni și a fost posibilă ca urmare a unei investiții anterioare, de 50.000 de euro, în sistemul de tip WMS.”, potrivit comunicatului.


„Suntem în același domeniu de 15 ani. În tot acest timp, singurul lucru care a rămas la fel este că, online, clienții pot adăuga produse în coș. În rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operațională, înțelegerea clientului, nevoile acestora, modalitățile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online – acum este o normalitate. Mai ales în condițiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele doua luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.

„Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparținut clienților noi, aflați astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienților persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 – 40%, ajungând la 1,5%. Clienții au făcut mai multe plăți online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în general, oamenii cu căutat furnizori cu experiență, cu branduri puternice în piață și au ales jucătorii mai cunoscuți.

Pe lângă cererea în creștere din ultimele două luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vânzărilor evoMAG, angajații companiei reușind ca, într-o singură zi, să facă tranziția de la desfășurarea activității la birou, la cea în regim home office, iar evoMAG să fie în tot acest timp 100% operațional.

„Ne-a fost ușor să ne adaptăm, pentru că aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasă. Diferența a făcut-o faptul că avem un centru de date și că am putut analiza datele săptămânal, ca să ne putem da seama care este următorul trend și să ajustăm ofertele și produsele în consecință.

Spre exemplu, în prima săptămână de la instaurarea stării de urgență, a existat nevoia de a lucra de acasă, apoi de a găti acasă și de a face sport indoor, tendințe care s-au regăsit în cererea pentru diferite categorii de produse. Prelungirea stării de urgență a generat nevoia de a lucra tot mai mult acasă, clienții cumpărând scaune de birou ergonomice, laptopuri, imprimante, televizoare mai mari, webcam-uri, tablete etc. Am analizat toate aceste lucruri și ne-am putut adapta astfel la cerințele clienților”, mai spune Mihai Pătrașcu.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse si este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?