[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

evoMAG – 30% dintre comenzi ridicate personal de clienti. Numarul de comenzi ridicate din showroom a crescut in 2020 cu aproape 45%.

22 martie 2021

Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, „30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienți, direct din showroom, iar termenul mediu de predarea a produselor este de cinci minute,” potrivit unui comunicat al companiei.

Anul trecut, s-au alăturat echipei noastre 15 colegi noi, inclusiv în depozit, la recepția mărfurilor și la procesarea coletelor și în showroom, iar împreună cu măsurile luate anterior, am reușit eficientizarea procesului de predare a comenzilor în showroom, reducând timpul cu peste 50%, termenul mediu în care un client își primește comanda în showroom este acum de cinci minute”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că, zilnic, în showroom, sunt procesate sute de comenzi.

Anul trecut, a crescut și numărul de comenzi plasate direct din showroom, ajungând, în medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic.

La ridicarea produselor din showroom, fiecare client primește un cadou, numărul cadourilor oferite clienților anul trecut depășind 35.000. Clienții care vin în showroom-ul evoMAG pot testa cele mai noi gadget-uri, laptopuri, tablete, smartphone-uri etc., precum și cele mai noi jocuri în gaming corner-ul dedicat.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?