[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

evoMag: 20% din vanzarile de anul acesta au venit de pe dispozitivele mobile

15 decembrie 2016

Peste 20% dintre vânzările înregistrate până pe 13 decembrie de magazinul online evoMAG, specializat în comercializarea de produse electro-IT, au fost generate de achiziţiile realizate de pe dispozitivele mobile, dublu faţă de anul trecut.

În 2015, afacerile evoMAG s-au situat la 18,5 milioane de euro, iar in 2016 – până în prezent – retailerul online a înregistrat o creştere a veniturilor de circa 20%.

Traficul înregistrat pe site-ul evoMAG.ro de pe dispozitive mobile – smartphone-uri şi tablete – a ajuns în prezent la 40%, de două ori mai mare faţă de începutul anului.

„Ne aşteptăm ca numărul celor care care accesează site-ul evoMAG.ro de pe dispozitive mobile să crească şi mai mult în perioada următoare. Acesta este şi motivul pentru care investim permanent atât în platforma din spatele site-ului, cât şi în aplicaţia evoMAG, destinată utilizatorilor de iOS şi de Android”, a spus Mihai Pătraşcu, CEO-ul evoMAG.

Cât priveşte profilul utilizatorilor de dispozitive mobile care fac comenzi online, datele arată că aceştia au, preponderent, vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani, au studii medii şi superioare, au un venit peste medie şi pun foarte mult accent pe rapiditate în procesul de achiziţie.

Schimbarea comportamentului de consum se observă şi din creşterea numărului de utilizatori ai aplicaţiei evoMAG. Până în prezent, aplicaţia a fost descărcată de peste 10.000 de ori şi generează aproximativ 3% dintre comenzi.

„Am investit circa 50.000 de euro în aplicaţie şi intenţionăm să dezvoltăm şi mai mult acest canal de vânzări pe viitor. Vom adăuga facilităţi noi, promotii exclusive, reduceri dedicate doar celor care folosesc aplicaţia, oferte personalizate, în acord cu preferinţele acestora etc.”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Sursa: Ziarul Financiar

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?