[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

EuroGsm introduce plata cu mobilul prin scanarea unui cod QR, atat in magazinele din tara cat si in mediul online

5 decembrie 2014

Pentru a plati cu SEQR, clientii trebuie doar sa scaneze codul QR afisat la casele de marcat din magazinele EuroGSM sau la finalizarea cumparaturilor online si sa valideze plata cu ajutorul codului PIN. Clientii EuroGsm au astfel la dispozitie un instrument de plata sigur, care nu stocheaza in telefon nicio informatie personala, plata fiind realizata doar prin utilizarea codului PIN. „Dupa descarcarea in telefon, aplicaţia SEQR se conecteaza la contul bancar al clientului usor si securizat prin canalele bancare si devine un instrument de plata complementar, fara costuri adiţionale, sigur, rapid si usor de folosit. In plus, utilizatorii au posibilitatea sa vizualizeze chitantele salvate digital si sa acceseze oricand soldul contului.”, potrivit comunicatului de presa.

SEQR este disponibila gratuit in App Store, Google Play si Windows Store.

„O tendinta actuala, indiferent de domeniu, este digitalizarea, iar EuroGsm, ca retailer in domeniul telecom, este in permanenta la curent cu schimbarile care au loc atat online, cat si offline, astfel ca implementarea unui sistem de plata prin intermediul telefonului mobil a reprezentat un pas logic in strategia de imbunatatire a experientei clientilor”, a declarat Zoltan Halmai, Director Comercial al EuroGsm.

Reprezentantii firmei ai precizat ca pe langa sistemul de plata in rate disponibil, SEQR vine si ca o soluţie pentru telefonul mobil, „aplicaţia comunicand direct cu serverele SEQR si folosind o tehnologie de verificare a tranzacţiilor similara celei utilizate de banci”. In plus, platile cu telefonul mobil prin SEQR se finalizeaza usor si rapid, „ceea ce permite si fluidizarea traficului in magazinele EuroGsm si îmbunataţeste experienţa de cumparare”.

EuroGsm este o companie specializata telecom, fiind unul dintre cei mai mari retaileri, cu o retea de magazine extinsa la 113 unitati si 81 de orase in cei 17 ani de existenta.

Dezvoltata de catre Seamless, unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de plata pentru telefoane mobile la nivel mondial, SEQR (se·cure) este cea mai utilizata solutie “mobile wallet” in magazinele si in mediul online din Suedia si din Europa. Fondata in 2001 si activa in 26 de tari, Seamless opereaza mai mult de 3,1 mld. de tranzactii anual, prin intermediul a 525.000 puncte de vanzare active. 6.200 de comercianţi au ales deja SEQR, inclusiv cele mai mari lanturi de magazine, de restaurante fast-food si retele naţionale din Suedia. SEQR a fost lansata in Romania in 2013 iar un an mai târziu in Finlanda si in Belgia. Urmatoarea țara in care Seamless se va extinde este Portugalia.
Printre partenerii SEQR din Romania se numara retelele de magazine EuroGSM, Inmedio, Arsis, Bata si La Femme, benzinariile Agip, Subway Upground si alte restaurante si cafenele precum si magazinele online pcgarage.ro, wuxing.ro si bebikut.ro.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?