Eurogiro Financial Supermarket reprezintă platforma deschisă de plată, de ultimă generație, „care va da posibilitatea organizațiilor poștale să se implice în mod activ în servicii financiare, atât local cât și global la un nou nivel, fără precedent.” potrivit comunicatului de presa.
Veniturile poștale tradiționale sunt în scădere de mai mulți ani, în timp ce, până acum, potențialul enorm de câștiguri pentru Serviciile Financiare Poștale „a fost canibalizat de noii jucători digitali globali”, potrivit companiei.
Cu peste 600.000 de oficii poștale la nivel global și folosind noul Eurogiro Financial Supermarket, organizațiile poștale pot, în sfârșit, juca un rol central în economia digitală și deservi nevoile financiare ale tuturor clienților.
„Organizațiile poștale au nevoie doar de un contract și de o integrare pentru a se conecta la Supermarket și accesa gama largă de Furnizori de Servicii Financiare, precum Operatori de Transferuri de Bani, servicii bancare de bază, magazine online, reîncărcări de telefoane mobile, etc. Acest lucru va lărgi în mod semnificativ gama de servicii financiare oferite în unitățile poștale și va asigura noi surse de venit.”, precizeaza Eurogiro.
Platforma Eurogiro Supermarket este asigurată ca o soluție la cheie integrată white label, atât prin Cloud cât și prin API. „Este ușor de implementat și este ușor de accesat de către casierii din fiecare unitate poștală locală.” Platforma include servicii de clearing și compensare, anti-spălare de bani, verificare împotriva riscului de sancțiuni, raportare către personalul administrativ și servicii asociate necesare furnizării unui set complet de Servicii Financiare Poștale.
Poșta Bulgară a lansat cu succes platforma Eurogiro Supermarket în întreaga sa rețea poștală în data de 2 mai și procesează în mod activ noi tranzacții. Încă șapte Organizații Poștale din Europa, Africa și Asia sunt planificate a pune platforma în funcțiune în 2019.
Această revoluție în domeniul Serviciilor Financiare Poștale reprezintă subiectul principal la întrunirea comunității Eurogiro din București din această săptămână, găzduită împreună cu Poșta Română. Aici, peste 120 de experți din comunitatea poștală și de banking poștal de la nivel global s-au reunit pentru a dezvolta și împărtăși strategii pentru acest nou rol al rețelelor poștale în era digitalizării și a incluziunii financiare.
CEO-ul Eurogiro, Jacob Tackmann Thomsen, descrie cu entuziasm scopul Eurogiro ca fiind: „Abilitarea și împuternicirea Organizațiilor Poștale pentru a oferi noi servicii financiare rapid și fără probleme și creșterea, în același timp, a surselor de venit și atragerea mai multor clienți.”
Eurogiro a fost fondat în 1993 de către doisprezece organizații poștale europene, ca o cooperativă poștală de plată. În ultimii 26 de ani, compania a evoluat dintr-o infrastructură de plată europeană într-o platformă de plăți ce împuternicește organizații poștale și bănci poștale la nivel global. În prezent, peste 50 de organizații utilizează în mod activ platforma. Eurogiro a fost achiziționat de Inpay Holding în 2018. Inpay Holding deține și Inpay, un FinTech danez de top, care furnizează o rețea globală de plăți pentru instituțiile financiare, plăți B2B și afaceri de ecommerce.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: