Compania italiana ce activeaza in domeniul energiei electrice a incheiat la finalul anului trecut un parteneriat cu eMag, prin care promoveaza cateva zeci de produse „cu consum redus de energie”, potrivit wall-street.ro. In urma acestui parteneriat, ENEL isi incurajeaza clientii sa cumpere online produsele propuse, in magazinul online al companiei, pentru a beneficia de avantajul unor reduceri promotionale dar si pentru a economisi pe termen lung, prin eficiența de consum a produselor respective.
Proiectul este marketat de ENEL in facturile electronice ale clientilor, care sunt indemnati sa economiseasca, achizitionand produse de la cel mai mare retailer online. In prezent, in magazin sunt doar 21 de produse, de la becuri și pana la televizoare, insa numarul acestora va creste in timp.
“Venim in intampinarea ta cu o selectie de produse, electrice si electrocasnice, cu un consum de energie scazut, prin care sa reduci factura la curent si sa economisesti. De aceea, ne-am aliat cu eMAG pentru a iti oferi produsele uzuale dintr-o gospodarie cu cel mai bun randament energetic“, se arata pe site-ul ENEL.
Este o mutare care ar putea genera o tendinta in piata, concurentii Electrica si e.ON putand fi atrasi de ideea implementarii unui proiect similar. Prin dimensiunea sa, eMag este un potential partener pentru multe companii. Un parteneriat interesant a fost semnat in cursul anului trecut si intre Mega Image si eMag.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: