13 aprilie, 2011 – Bancile se orienteaza tot mai mult catre suporteri pentru atragerea de noi clienti si, mai nou, promovarea tehnologiei contactless. De saptamana viitoare, (si) suporterii echipei Dinamo isi vor putea procura bilete si vor putea intra pe stadion folosind un card bancar. BRD Multicard Suporter este un card personalizat care reuneste o solutie de plata si de acces, folosind tehnologia contactless.
Lansarea unui produs adresat aceleiasi categorii de clienti a fost anuntata recent si de catre Raiffeisen Bank pentru suporterii echipei Steaua, care din aceasta luna vor putea folosi acest card pentru achizitia de bilete, abonamente, sau orice alte produse din magazinul clubului. Folosind cardul dedicat, suporterii vor beneficia de o reducere de 10%.
Prima banca din Romania care a lansat un card co-branded cu un club sportiv a fost Emporiki Bank inca din februarie 2004, partenerul de program fiind tot Clubul Dinamo, insa produsul nu oferea fanilor niciun beneficiu decat culorile alb-rosii pe card. Doi ani mai tarziu, in 2006, OTP Bank lansa un card de afinitate impreuna cu echipa de hochei din Miercurea-Ciuc.
Vom reveni cu detalii
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: