[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMag va instala 1000 de „lockere” pana la finele anului viiitor. Plata cu cardul are o pondere de 39% in vanzari.

3 octombrie 2019

Plata cu cardul a crescut de la peste 20% in 2017 la 39% în septembrie 2019. „Ne apropiem de normalitatea din Europa de Vest unde plata cu cardul este peste 70%”, spune Iulian Stanciu, CEO al eMAG, citat de start-up.ro.

Pentru a-i ajuta pe selleri sa vanda mai mult, eMAG va investi in dezvoltarea retelei de „lockere”, terminale prin intermediul carora se face livrarea produselor, care sunt instalate in drumul clientilor – fie ca este vorba de drumul spre birou sau cel spre casa.


In prezent, compania are 147 de „lockere” iar reteaua va creste la 300 până la evenimentul Black Friday din acest an (ce se va desfasura in 15 noiembrie) si va depasi 1.000 pana la sfarsitul anului viitor, a anunțat Iulian Stanciu, CEO eMAG. Mai mult, de anul viitor compania intentioneaza sa lanseze si serviciul de retur prin intermediul „lockerelor”.

„Trebuie să extindem rețeaua de lockere. Avem orașe în care încă nu suntem prezenți cu lockere. Avem 4000 de selleri din cei 19.000 de pe platformă au acceptat rețeaua de lockere și livrează astfel produsele. Cei care au livrare în lockere vând mai mult”, a declarat Stanciu.

„Din februarie 2020, vrem ca un client eMAG să poată returna produsele prin intermediul lockerelor”, a adaugat managerul retailerului online.

Potrivit lui Stanciu, Bucurestiul deține 30% din business-ul eMAG. In Capitala, lockerele au o pondere de 16% în livrări, 23% dintre produse sunt livrate cu servicii premium (la o anumită oră etc) iar punctele de livrare, inclusiv Poșta Română, reprezintă 35%.

La nivel național, lockerele au o cotă de 2%, iar punctele de livrare dețin o pondere de 32%. Curierii reprezintă 26% din livrări la nivelul Bucureștiului și 64% la nivel national.

Declaratiile au fost facute cu ocazia lansarii unei noi campanii de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, care marcheaza trecerea de la o comunicare centrată pe promoții la o abordare bazată pe inovații.

„Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi”, a mai declarat Stanciu.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?