eMag testeaza facilitatea „Fulfillment”, primul serviciu logistic integrat dedicat vanzatorilor din marketplace

11 septembrie 2019

Proiectul-pilot este complet gratuit pentru un număr de aproximativ 50 de selleri și 50.000 de produse, în anumite condiții. Investiția eMag in acest proiect pilot este de 1.250.000 euro.

După investiții de peste 76 mil. euro realizate anul trecut în zona logistică proprie, eMAG anunță testarea facilității Fulfillment by eMAG (FBE), un proiect dedicat sellerilor din Marketplace, prin care eMAG transferă expertiza operațională dobândita în zona logistică, prin vânzarea produselor proprii, acum și către partenerii din Marketplace, astfel încât clienții să poată beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare.

Proiectul vine în urma unei investiții în tehnologie în valoare de un milion de euro, realizată de la începutul anului, urmând ca, până la finalul anului viitor, societatea să investească încă pe atât în extinderea sa.

În această etapă, proiectul-pilot FBE va rula timp de două luni de zile și va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziția clienților 50.000 de produse. Serviciul este oferit complet gratuit, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG. La finalul celor două luni de testare integrată, eMAG va analiza rezultatele proiectului, va identifica ariile de dezvoltare și va comunica partenerilor săi modul în care programul va putea  fi accesat.

„Prin intermediul programului FBE, sellerii vor fi degrevați de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să își crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alți selleri din program, clienții vor putea ajunge mai ușor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor crește.”, spune Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Beneficiile pe care programul Fulfillment by eMAG le-ar putea oferi partenerilor săi romani din Marketplace vizeaza servicii de recepție, depozitare, impachetare si livrare la clientul final, operațiuni de picking, relații cu clienții si procesarea retururilor de la clienți, atunci când acestea apar.

eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de selleri în toate cele patru țări unde eMAG este prezentă, în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia.

În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?